Aktualności
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Posiedzenie komisji Budżetu i Mienia Komunalnego
ZAWIADOMIENIE
W dniu 20.05.2019r o godz. 9 00 w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego.
Przewodniczący Komisji
Marek Tracz
Pobierz dane XML Posiedzenie komisji Budżetu i Mienia Komunalnego Drukuj informację Posiedzenie komisji Budżetu i Mienia Komunalnego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-05-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-05-13 15:14:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-05-13 15:14:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-05-13 15:14:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2005 raz(y) |
VI Sesja Rady Gminy Brody
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 30.04.2019r. o godz. 900, w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody, odbędzie się VI Sesja Rady Gminy Brody.
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad VI Sesji Rady Gminy Brody.
2. Sprawdzenie obecności.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6. Informacja Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
7. Analiza potrzeb dzieci niepełnosprawnych
8. Informacja o stanie zaplanowanych inwestycji.
9. Środki pomocowe współpraca z zagranicą.
10. Sprawozdanie z realizacji w 2018r. programu współpracy Gminy Brody z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
11. Podjęcie uchwały w spr. udzielenia pomocy finansowej Gminie Jasień.
12. Podjęcie uchwały w spr. zmiany w zał. do Uchwały nr XVII/116/16 R.G. z 26.04.2016r. w spr. zasad udzielania dotacji celowej na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków.
13. Podjęcie uchwały w spr. zmiany uchwały nr V/43/19 Rady Gminy Brody z dnia 28 .03. 2019r. w spr. zarządzenia poboru podatków w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso.
14. Interpelacje i zapytania radnych.
15. Sprawy różne.
16. Zamknięcie obrad Sesji.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-04-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-04-25 08:33:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-04-25 08:33:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-05-28 09:52:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2296 raz(y) |
Posiedzenie komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego
ZAWIADOMIENIE
W dniu 18.04.2019r. o godz. 9 00 w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się posiedzenia komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego.
Przewodnicząca Komisji
Małgorzata Wawrzyniak
Pobierz dane XML Posiedzenie komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego Drukuj informację Posiedzenie komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-04-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-04-09 08:59:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-04-09 08:59:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-04-09 08:59:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2036 raz(y) |
Posiedzenie komisji Budżetu i Mienia Komunalnego
ZAWIADOMIENIE
W dniu 15.04.2019r. o godz. 900 w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego.
Przewodniczący Komisji
Marek Tracz
Pobierz dane XML Posiedzenie komisji Budżetu i Mienia Komunalnego Drukuj informację Posiedzenie komisji Budżetu i Mienia Komunalnego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-04-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-04-09 08:57:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-04-09 08:57:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-04-09 08:57:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1908 raz(y) |
V Sesja Rady Gminy Brody
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 28.03.2019r. o godz. 900, w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody. odbędzie się V Sesja Rady Gminy Brody
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad V Sesji Rady Gminy Brody.
2. Sprawdzenie obecności.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Informacja z przeprowadzonych wyborów sołtysów i Rad Sołeckich.
6. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
7. Informacja Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
8. Informacja o stanie służby zdrowia.
9. Informacja z działalności GOPS oraz bibliotek i świetlic za 2018r.
10. Informacja o działalności kompleksu sportowego ”Orlik”.
11. Analiza realizacji wniosków komisji i uchwał Rady Gminy za 2018r.
12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Brody w 2019r.
13. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalny - mi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty.
14. Podjęcie uchwały w sprawie poboru podatków w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso.
15. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach.
16. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia sieci publicznych szkół podstawowych na terenie Gminy Brody.
17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany do uchwały budżetowej Gminy Brody na 2019r.
18. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Lubrza.
19. Interpelacje i zapytania radnych.
20. Sprawy różne.
21. Zamknięcie obrad Sesji.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-03-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-03-26 09:31:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-03-26 09:31:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-03-26 09:31:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1866 raz(y) |
Posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 19.02.2019r o godz. 900 w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego.
Przewodniczący Komisji
Marek Tracz
Pobierz dane XML Posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego Drukuj informację Posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-02-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-02-14 09:50:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-02-14 09:50:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-02-14 09:50:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2044 raz(y) |
Szkolenie dla radnych
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 18.02.2019r. o godz. 900 w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się szkolenie dla radnych na temat "Prawa i obowiązki radnego".
Program szkolenia:
1. Prawa i obowiązki radnych.
2. Status prawny radnego a ochrona funkcjonariusza publicznego - aspekt praktyczny (zniewaga, groźba, pomówienie itp.).
3. Kwestia zatrudnienia a otrzymanie mandatu radnego (m.in. urlopy bezpłatne, zwolnienia na sesje rady, wysokość wynagrodzenia).
4. Ograniczenia i zakazy w działalności gospodarczej (pojęcie wykorzystywania mienia gminy/miasta/powiatu/województwa - przykłady z praktyki).
5. Procedura absolutoryjna
6. Ochrona danych osobowych w toku prac komisji i całej rady
7. Uchwały rady – zasada i procedury ustanawiania przez radę aktów prawa miejscowego.
8. Obrady Rady - transmisja i utrwalanie oraz przebieg sesji zwyczajnej i nadzwyczajnej.
9. Prawa i obowiązki radnego - m.in. czy radny ma obowiązek bycia członkiem komisji, czy będąc na zwolnieniu lekarskim radny może uczestniczyć w posiedzeniach Rady?
10. Wydawanie poleceń służbowych przez nowego przewodniczącego Rady pracownikom Biura Rady (kiedy, w jakim zakresie, kto jest zwierzchnikiem służbowym, rozwianie wątpliwości w związku ze zmianami).
11. Skarga na działalność Rady w kontekście kpa, komu przysługuje?
12. Uchwała w sprawie budżetu i wieloletniej prognozy finansowej - wnoszenie poprawek - procedura.
13. Co powinien a co musi wiedzieć radny, aby prawidłowo ocenić działalność gminy, powiatu, województwa:
- zadania jednostek samorządu terytorialnego, jawność finansów publicznych,
- organy nadzoru nad działalnością jst.
14. Najczęściej stwierdzane nieprawidłowości w działalności pracy radnego w oparciu o doświadczenia kontrolne inspektora RIO.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-02-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-02-05 15:04:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-02-14 09:49:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-02-14 09:49:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1879 raz(y) |
IV Sesja Rady Gminy Brody
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 31.01.2019r. o godz. 1000, w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się IV Sesja Rady Gminy Brody
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad IV Sesji Rady Gminy Brody.
2. Sprawdzenie obecności.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6. Informacja Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
7. Informacja z realizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży w okresie ferii zimowych.
8 .Podsumowanie prac komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2018r.
9. Podjęcie uchwały w sprawie „Uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2019r.”
10. Podjęcie uchwały w sprawie „Zarządzenia wyborów sołtysów i Rad Sołeckich”
11. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Zasieki
12. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Wierzchno
13..Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Suchodół
14. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Nabłoto
15. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Marianka
16. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Kumiałtowice
17. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Koło
18. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Jasienica
19 .Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Janiszowice
20. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Jałowice
21. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Jeziory Dolne
22. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Jeziory Wysokie
23. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Grodziszcze
24. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Datyń
25. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Brody
26. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu sołectwa Biecz
27. Podjęcie uchwały w sprawie zasad przekazywania jednostkom pomocniczym (sołectwom) Gminy Brody składników mienia komunalnego do korzystania.
28. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XXVI/210/13 Rady Gminy Brody z dn. 28.03.2013r. w spr. przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Brody.
29. Interpelacje i zapytania radnych.
30. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzedniej sesji.
31. Sprawy różne.
32. Zamknięcie obrad Sesji.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-01-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-01-29 10:03:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-01-29 10:03:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-01-29 10:03:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1966 raz(y) |
III Sesja Rady Gminy Brody
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 27.12.2018r. o godz. 1000, w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się III Sesja Rady Gminy Brody.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad III Sesji Rady Gminy Brody.
2. Sprawdzenie obecności.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5 Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6 . Informacja Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
7. Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do korzystania z pomocy społecznej przez osoby objęte programem „ Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023.
8. Podjęcie uchwały w sprawie - zasad zwrotu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej dla osób objętych rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023.
9. Podjęcie uchwały w sprawie - ustanowienia wieloletniego programu osłonowego „Pomoc gminy w zakresie dożywiania na lata 2019 – 2023.
10. Podjęcie uchwały w sprawie - uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Brody z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na 2019r.
11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu pracy Komisji Budżetu i Mienia Kom.
12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu pracy Komisji Oświaty, Spraw Społ.
13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu pracy Komisji Rewizyjnej
14. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu pracy Rady Gminy Brody
15. Podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Brody na 2019r.
16. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia WPF Gminy Brody na lata 2018 – 2034.
17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2018r.
18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany WPF Gminy Brody na lata 2018 – 2034.
19. Interpelacje i zapytania radnych.
20. Sprawy różne.
21. Zamknięcie obrad Sesji.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-20 14:03:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-20 14:04:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-12-20 14:04:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2051 raz(y) |
Posiedzenie komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 12.12.2018r. o godz. 9 00 w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się posiedzenia komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego.
Przewodnicząca Komisji
Małgorzata Wawrzyniak
Pobierz dane XML Posiedzenie komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego Drukuj informację Posiedzenie komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-06 14:48:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-06 14:48:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-12-06 14:48:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2067 raz(y) |