ˆ

Aktualności

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Stop powodzi

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szanowni Państwo, 
Minister Infrastruktury zaprasza na konsultacje społeczne aktualizowanych planów zarządzania ryzykiem powodziowym. Od 22 grudnia 2020 r. do 22 czerwca 2021 r. odbędzie się 28 spotkań konsultacyjnych w całym kraju. Projekty planów zawierają konkretne działania służące ochronie mieszkańców, gospodarki, środowiska i dziedzictwa kulturowego na obszarach poszczególnych dorzeczy. Serdecznie zapraszamy do udziału w konsultacjach, które są już dostępne na stronie https://stoppowodzi.pl/konsultacje-spoleczne/
Miejsca i terminy spotkań konsultacyjnych
Serię spotkań otworzy 9 lutego 2021 r. debata w Krakowie, a zakończy 27 maja 2021 r. konferencja w Słupsku. Miejsca oraz terminy wszystkich spotkań konsultacyjnych znajdą Państwo TUTAJ
Ze względu na obostrzenia związane z pandemią spotkania w lutym i marcu tj. w Krakowie, Nowym Sączu, Gliwicach, Pszczynie, Gorzowie Wielkopolskim, Poznaniu, Kaliszu, Bydgoszczy, Pile, Rzeszowie, Jaśle i Stalowej Woli, zorganizowane będą w trybie online na platformie Webex. W zależności od uwarunkowań epidemicznych i zaleceń Sanepidu dotyczących znoszenia ograniczeń, dopuszczamy możliwość zmiany formuły pozostałych debat na stacjonarną lub hybrydową. Informacje na temat rozstrzygnięć w tej kwestii będziemy sukcesywnie publikować na stronie www.stoppowodzi.pl.
Każdy może zgłosić uwagi i wnioski
Jednym z kluczowych elementów udziału społeczeństwa w aktualizacji PZRP jest możliwość składania uwag i wniosków do tych dokumentów. Jest to możliwe poprzez specjalny formularz zamieszczony na stronie www.stoppowodzi.pl, w dwóch wersjach:
Formularz do wypełnienia online TUTAJ,
Formularz do druku (w pliku doc. lub pdf) TUTAJ
Formularz do pobrania TUTAJ,
Instrukcja wypełniania formularza znajduje się TUTAJ.
Uwagi i wnioski do projektów aktualizacji PZRP można składać do 22 czerwca 2021 r. na kilka sposobów:
wysyłając na adres e-mail:  .
- pisemnie przesyłając na adres pocztowy: Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa
- pisemnie w miejscu udostępnienia dokumentów: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, ul. Żelazna 59a, 00-848 Warszawa,
- ustnie do protokołu w siedzibie Ministerstwa Infrastruktury ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie, Departament Gospodarki Wodnej i Żeglugi Śródlądowej III piętro, pok. 308 – Departament Gospodarki Wodnej i Żeglugi Śródlądowej.
 
Serdecznie zapraszamy zainteresowanych do udziału w konsultacjach. To ważne dla naszego, wspólnego bezpieczeństwa.
 
Z poważaniem,
zespół ds. konsultacji społecznych
 
Projekt „Przegląd i aktualizacja planów zarządzania ryzykiem powodziowym”, nr: POIS.02.01.00-00-0001/19

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Juliusz Dudziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-01-12 14:28:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Paś
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-01-12 14:28:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Paś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-01-12 14:28:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
82 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ceny biletów

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-01-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Kowalczuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-01-10 17:57:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Paś
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-01-10 17:57:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Paś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-01-14 07:55:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
144 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Porady prawne

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-01-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Juliusz Dudziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-01-10 17:55:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Paś
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-01-10 17:55:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Paś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-01-10 17:55:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
129 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dotycząca obsługi prawnej dla mieszkańców

Akapit nr 1 - brak tytułu

Nieodpłatna pomoc prawna w tym nieodpłatne mediacje będą świadczone
w każdy czwartek w godzinach od 8:00 do 12:00,
sala nr 2 Budynek Urzędu Gminy w Brodach.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-01-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Kowalczuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-01-07 07:46:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Paś
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-01-07 07:46:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Paś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-01-07 07:46:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
167 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykorzystanie dnia wolnego od pracy przez pracowników Urzędu Gminy w Brodach

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE Nr 177/20
Wójta Gminy Brody
 z dnia 11 grudnia 2020 roku
 
w sprawie wykorzystania dnia wolnego od pracy przez pracowników Urzędu Gminy  w Brodach za święto przypadające w dniu 26 grudnia 2020 r.
 
Na podstawie art. 33 ust. 1, ust. 3 i ust.5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 713 z późn. zm.) i art. 130 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) w związku z art. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1920) zarządzam, co następuje:
  1. Ustalam dzień 24 grudnia 2020 r. dniem wolnym od pracy dla pracowników Urzędu Gminy w Brodach, w zamian za święto przypadające w sobotę 26 grudnia 2020 r.
  2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
  3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu poprzez umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy).
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Kowalczuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-12-20 13:46:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Paś
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-12-20 13:46:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Paś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-12-20 13:46:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
250 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

System zdalnego monitoringu pacjentów z COVID-19 z grup podwyższonego ryzyka za pomocą aplikacji PuloCare

Akapit nr 1 - brak tytułu

W związku z rosnącą liczbą zakażeń koronawirusem  (COVID-19) Ministerstwo Zdrowia uruchomiło projekt Domowej Opieki Medycznej (DOM), czyli system zdalnego monitoringu pacjentów z COVID-19 z grup podwyższonego ryzyka za pomocą aplikacji PuloCare.
Do programu DOM pacjentów ze zdiagnozowanym zakażeniem COVID-19 kwalifikują lekarze POZ na podstawie przeprowadzonego wywiadu medycznego.
Zakwalifikowany pacjent  otrzymuje przez SMS dane do logowania w systemie Pulsocare, a ponadto do jego domu listonosz dostarcza pulsometr , dzięki któremu będzie na bieżąco badał poziom saturacji.
Dane dotyczące zdrowia pacjentów są zbierane poprzez system PulsoCare, do którego są wprowadzane wyniki pomiarów pulsoksymetrem  i w którym pacjenci odpowiadają na pytania dotyczące stanu zdrowia w ankiecie. Aplikacja mobilna łączy się z pulsoksymetrem przez Bluetooth i sama sczytuje dane o poziomie saturacji i tętnie pacjenta. Dane można również wprowadzić do systemu ręcznie po samodzielnym sczytaniu ich z ekranu pulsokymetru.
W przypadku niepokojących sytuacji reagują konsultanci i lekarze pracujący w Centrum Kontaktu Domowej Opieki Medycznej. Konsultanci w Centrum otrzymują natychmiastowe powiadomienie w przypadku nieprawidłowego wyniku badania. Pacjent może zostać skierowany na zdalną konsultację, która odbywa się w formie teleporady z lekarzem.  W razie konieczności konsultanci wzywają do pacjenta pogotowie ratunkowe. Kluczowe w tym procesie jest odpowiednio wczesne uchwycenie przez lekarzy grup pacjentów, którzy ze względu na nagłe pogorszenie stanu zdrowia powinni trafić na leczenie szpitalne. Jednocześnie podkreślić należy, że w przypadku zapotrzebowania na transport sanitarny dla osób zakażonych wirusem SARS -CoV-2 objętych DOM uprawnionymi do zgłoszenia tego rodzaju świadczeń są konsultanci i lekarze Centrum Kontaktu Dom (infolinia DOM).
Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/domowaopiekamedyczna.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-12-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Justyna Kuchta
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-12-03 08:29:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Paś
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-12-03 08:29:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Paś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-12-03 08:29:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
327 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Placówki Pomocy dla Osób Bezdomnych

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-11-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Juliusz Dudziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-11-05 12:51:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Paś
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-11-05 12:51:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Paś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-11-05 12:51:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
496 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

KOMUNIKAT WÓJTA GMINY BRODY

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zgodnie z Decyzją Rady Ministrów informujemy, że Urząd Gminy Brody od dnia 03.11.2020 r. zmienia system obsługi interesantów do odwołania.
 
Kasa będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 – 11.30.
Zachęcamy do dokonywania wpłat na poniżej podane nr rachunków bankowych:

nr konta dot. wszelkich wpłat oprócz opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
76 1090 1564 0000 0000 5600 1656
 
nowy nr konta opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
97 1090 1564 0000 0001 4388 7352
 
W celu załatwienia sprawy prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy lub listowy. Korespondencję kierowaną do Urzędu można wrzucać do skrzynki umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu.
 
 
W przypadku konieczności osobistej wizyty w Urzędzie Gminy Brody należy skorzystać z domofonu.
 
Przypominamy, że wejście do Urzędu Gminy Brody jest możliwe tylko i wyłącznie w maseczce zasłaniającej usta i nos. Osoby bez maseczek nie będą obsługiwane. Zwracamy uwagę, że po wejściu do budynku należy obowiązkowo zdezynfekować ręce i zachować odpowiednie odległości od innych osób. Należy zabrać ze sobą własny długopis.
 
W trosce o zdrowie Państwa i pracowników urzędu, jeszcze raz apeluję do Państwa o ograniczenie wizyt w Urzędzie Gminy, tylko do załatwiania spraw naprawdę koniecznych!
 
Numery telefonów:
 
WÓJT GMINY BRODY
Ryszard Kowalczuk
tel.   68 371 22 05 wew. 200
tel kom 602 192 063
 
Z-CA WÓJTA
Juliusz Dudziak

tel. 68 371 22 05 wew. 202
 
SEKRETARZ GMINY
Beata Kowalczuk
tel. 68 371 22 05 wew. 201
 
SKARBNIK GMINY
Kierownik Referatu Finansów
Beata Jałocha
tel. 68 371 22 05 wew. 205
 
 
Stanowisko ds. podatków i opłat Inspektor - Ewelina Majewska
tel. 68 371 22 05 wew. 204

Stanowisko ds. księgowości budżetowej Inspektor - Anna Jurys 
tel. 68 371 22 05 wew. 207
 
Samodzielne stanowisko ds. obsługi kasowej Referent – Malwina Demczak
tel. 68 371 22 05 wew. 210

Stanowisko ds. płac i rozrachunków z pracownikami Inspektor - Agnieszka Janukowicz
tel. 68 371 22 05 wew. 204
 
Stanowisko ds. ksiegowości budżetowej - dochody Referent - Andżelika Jurkowska
tel. 68 371 22 05 wew. 214
 
 
Samodzielne stanowisko ds. organizacyjnych obsługi rady gminy - Inspektor Mirosława Dudziak
tel. 68 371 22 05 wew. 216
 
 
Stanowisko ewidencji ds. ewidencji ludnosci, Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Inspektor Monika Pawelska 
tel. 68 371 22 05 wew. 211
 
Stanowisko ds. rolnych, ochrony środowiska i gospodarki nieruchomościami - Inspektor  Sylwia Klepadło 
tel. 68 371 22 05 wew. 203
 
Samodzielne stanowisko ds. promocji, pozyskiwania środków zewnętrznych i zamówień publicznych - Inspektor Michalina Łajtar
tel. 68 371 22 05 wew. 208
 
Samodzielne stanowisko ds. obrony cywilnej zarządzania kryzysowego, - Inspektor Justyna Kuchta 
tel. 68 371 22 05 wew. 209
 
Stanowisko ds. opłaty za gospodarowanie odpadami - Referent Beata Kindra
tel. 68 371 22 05 wew. 204
 
 
Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej – Jan Nikrewicz
ul. Kilińskiego 4
68-343 Brody
tel. 68 371 20 78
 
Stanowisko ds. gospodarki obiektami i urządzeniami komunalnymi - Inspektor Zbigniew Rękas 
ul. Kilińskiego 4
68-343 Brody
tel. 68 371 20 78
 
Stanowisko ds. administrowania budynkami i lokalami - Inspektor Zbigniew Jakimczuk
tel. 68 371 22 05 wew. 206
 
Samodzielne stanowisko ds. systemów informatycznych - Tomasz Paś
tel. 68 371 22 05
 
 
TELEFON ALARMOWY W SPRAWACH AWARII SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ
tel. +48 604 245 634 (W DNI WOLNE OD PRACY ZGKIM)
 
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach
tel. 68 371-25-74
fax .68 371-25-74
 adres e-mail:
 
                                                                                             Wójt Gminy Brody

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-11-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Kowalczuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-11-02 11:36:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michalina Łajtar
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-11-02 11:39:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michalina Łajtar
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-11-03 10:35:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
623 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAMKNIĘTE CMENTARZE

Akapit nr 1 - brak tytułu

KOMUNIKAT
ZGODNIE Z DECYZJĄ RADY MINISTRÓW
W DNIACH 31.10.- 02.11.2020 R.
WSZYSTKIE CMENTARZE
ZOSTAJĄ ZAMKNIĘTE
Wójt Gminy Brody

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-10-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Juliusz Dudziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-10-30 18:56:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Paś
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-10-30 18:56:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Paś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-30 18:56:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
594 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zakaz wstępu na place zabaw i siłownie plenerowe

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uwaga mieszkańcy gminy Brody!
 
Przypominamy, że w związku z zagrożeniem epidemicznym do odwołania obowiązuje zakaz wstępu na wszystkie funkcjonujące  na terenie gminy Brody place zabaw i siłownie na świeżym powietrzu.
 
Wójt Gminy Brody

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-10-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Justyna Kuchta
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-10-27 11:10:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Paś
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-10-27 11:10:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Paś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-27 11:10:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
618 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji