Aktualności
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
XVI sesja Rady Gminy Brody
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-07-28 09:19:51 przez Tomasz Paś
Akapit nr - brak tytułu
W dniu 3.08.2020r. o godz. 900, w sali nr 4 szkoły Podstawowej w Brodach odbędzie się XVI sesja Rady Gminy Brody
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad XVI sesji Rady Gminy Brody.
2. Sprawdzenie obecności.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z XV sesji Rady Gminy Brody.
5. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6. Informacja Przewodniczącego Rady, Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
7. Raport o stanie Gminy Brody:
- debata nad raportem
- głosowanie nad projektem uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Brody wotum zaufania.
8. Rozpatrzenie:
- sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Brody za 2019r.
- sprawozdania finansowego Gminy Brody za 2019r.
9. Zapoznanie się z :
- uchwałą RIO w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Brody za 2019r.
- opinią Komisji Rewizyjnej w sprawie sprawozdania finansowego za 2019r. wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu.
- wnioskiem Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Brody z tytułu wykonania budżetu za 2019r.
- uchwałą RIO w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej dotyczącej udzielenia absolutorium Wójtowi.
10. Dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2019r.
11. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem Wójta Gminy Brody z wykonania budżetu za 2019r.
12. Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Brody z tyt. wykonania budżetu za 2019r.
13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2020r.
14. Podjęcia uchwały w sprawie wprowadzenia zmian do uchwały Nr V/43/19 Rady Gminy Brody z dnia 28 marca 2019r. w sprawie zarządzenia poboru podatków w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso
15. Interpelacje i zapytania radnych.
16. Sprawy różne.
17. Zamknięcie obrad Sesji.