Aktualności
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Ogłoszenie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Nieuiszczenie opłaty nie rodzi żadnych skutków prawnych w CEIDG oraz wobec Ministra Gospodarki.
Departament Handlu i Usług
Ministerstwo Gospodarki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Mirosława Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-09-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mirosława Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-09-09 10:17:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-09-24 11:18:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-09-24 11:18:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8835 raz(y) |
XXX Sesja Rady Gminy Brody
Akapit nr 1 - brak tytułu
zwołuję XXX Sesję Rady Gminy Brody, która odbędzie się w dniu 15.07.2013r. o godz. 1000, w Pałacu w Brodach.
I Powitanie gości przez Przewodniczącego Rady Gminy Marka Tracza.
II Otwarcie sesji.
III Przyjęcie proponowanego porządku obrad jn.:
1. Przyjęcie protokołów z poprzedniej sesji.
2. Przedstawienie przez dr inż. Wojciecha Naworytę z Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie głównych założeń dot. planowanej budowy kopalni węgla brunatnego.
3. Wystąpienie przedstawiciela Departamentu Górnictwa Ministerstwa Środowiska w związku z planowaną inwestycją.
4. Wystąpienie przedstawiciela Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w spr. uchwały Rady Gminy Brody o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Brody i jej znaczenia w kontekście możliwości stanowienia o sposobie zagospodarowania przestrzennego gminy .
5. Wystąpienie przedstawiciela Urzędu Marszałkowskiego w spr..
a) możliwości wsparcia finansowego przy realizacji uchwały Rady Gminy Brody dotyczącej zmiany studium, a w konsekwencji także miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
b) możliwości wykorzystania środków unijnych z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego w latach 2013 – 2020 na terenie gminy Brody,
c) możliwości wsparcia finansowego w budowie strefy przemysłowej albo uzbrojenia terenu pod zabudowę mieszkaniową na terenie gminy Brody.
6. Wystąpienie Prezesa Spółki PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. Jacka Kaczorowskiego nt. planów Spółki dot. przygotowywanej inwestycji wydobywczo-energetycznej.
7. Wystąpienie Członka Zarządu PGE Gubin sp. z o.o. Cezarego Bujaka w spr.. możliwości współpracy pomiędzy inwestorem, a samorządem gminy Brody.
8. Wystąpienia starostów i wójtów.
9. Dyskusja nt. planowanej inwestycji.
10. Podsumowanie części sesji dot. planowanej inwestycji przez Przewodniczącego Rady Gminy Marka Tracza, w tym przedstawienie propozycji „Kontraktu brodzkiego”, ustalenie i powołanie zespołu roboczego i terminu spotkania.
11. Przerwa.
12. Przedstawienie informacji przez Wójta Gminy o podjętych działaniach międzysesyjnych.
13. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach międzysesyjnych.
14. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2013r.
b) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody
c) zaciągnięcia kredytu długoterminowego
d) zmiany uchwały Rady Gminy Brody nr XXIX/237/13 z dn. 25.06.2013r.
e) wprowadzenia zmiany w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brody
f) wskazania osób do Gminnej Komisji ds. Referendum i Obwodowych Komisji ds. Referendum w spr. odwołania Rady Gminy Brody przed upływem kadencji.
15. Interpelacje i zapytania radnych.
16. Wolne wnioski.
IV Zamknięcie obrad sesji.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-07-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-07-09 12:00:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-07-09 12:00:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-07-09 12:00:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 10985 raz(y) |
Awaria serwera
Akapit nr 1 - brak tytułu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Paś |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-06-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Paś |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-06-25 11:05:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-06-25 11:05:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-06-25 11:05:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 10958 raz(y) |
Harmonogram wywozu
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Juliusz Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-06-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Juliusz Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-06-20 07:59:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-06-20 08:00:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-06-20 08:00:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 11126 raz(y) |
XXVII Sesja Rady Gminy
Akapit nr 1 - brak tytułu
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad XXVII Sesji Rady Gminy Brody..
2. Przyjęcie protokołów z XXVI i XXVII sesji Rady Gminy.
3. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
4. Informacja przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
a/ zaciągnięcia pożyczki na zadanie inwestycyjne pn „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji oraz stacji uzdatniania wody w m. Zasieki-Janiszowice-Nabłoto gmina Brody.
b/ zaciągnięcia pożyczki na wyprzedzające finansowanie w ramach Programu Rozwoju Wsi Wiejskich na lata 2007 – 2013,
c/ zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2013r.
d/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie J.Wysokie – terminal
e/ zbycia nieruchomości stanowiącej mienie komunalne Gminy Brody w drodze przetargu,
f/ komunalizacji gruntu Skarbu Państwa
g/ wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dzierżawę gruntu,
h/ udzielenia odpowiedzi na skargę,
i/ ustalenia regulaminu głosowania w wyborach wiceprzewodniczącego Rady Gminy Brody
j/ wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Brody
k/ wprowadzenia zmian do uchwały nr XXIII/180/12 R.G. z dn.28.12.2012r.w spr. Ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami
l/ zmiany uchwały dot. powołania Komisji Rewizyjnej
ł/ powołania stałych komisji Rady Gminy, ustalenia zakresów ich działania i składów osobowych,
m/ rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Brody.
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Wolne wnioski.
8. Zamknięcie obrad Sesji.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Mirosława Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-06-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mirosława Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-06-11 11:40:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-06-11 11:40:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-06-11 11:40:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 11068 raz(y) |
Zwołanie Rady Gminy
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wojewoda Lubuski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-06-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wojewoda Lubuski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-06-03 14:31:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-06-03 14:31:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-06-03 14:31:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 11143 raz(y) |
XXVI Sesja Rady Gminy
W dniu 28.03.2013r. o godz. 9.00 w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się XXVI Sesja Rady Gminy Brody
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad XXVI Sesji Rady Gminy Brody
2. Przyjęcie protokołów z XXIV i XXV sesji Rady Gminy
3. Złożenie ślubowania przez nowo wybranego radnego.
4. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6. Informacja o przebiegu ferii zimowych.
7. Informacja z działalności Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2012r.
8. Informacja z działalności GOPS
9. Informacja z działalności klubów sportowych LZS Koło, Brody, ORLIK
10. Podjęcie uchwał w sprawie:
a/ określenia terminów i sposobu ustalania zaliczkowych wpłat nadwyżki środków obrotowych dokonywanych przez samorządowe zakłady budżetowe do budżetu Gminy Brody oraz sposób i terminy rocznych rozliczeń i dokonywania wpłat do budżetu,
b/ zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2013r.
c/ przyjęcia przez gminę dotacji
d/ zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2013 – 2020,
e/ wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy na 2014r. środków stanowiących fundusz sołecki.
f/ uchwalenia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Brody na lata 2013–2017
g/ zbycia nieruchomości stanowiącej mienie komunalne Gminy Brody w drodze przetargu
h/ wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dzierżawę gruntu cz.dz.nr 172/20
i/ wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dzierżawę gruntu cz.dz.nr 46/3
j/ określenia wysokości stawki opłaty od posiadania psa na 2013r.
k/ przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Brody w 2013r.
l/ przejęcia od Powiatu Żarskiego zadania zarządzania przystankami komunikacyjnymi zlokalizowanymi wciągu dróg powiatowych w granicach administracyjnych gminy Brody.
ł/ stawek opłat za korzystanie przez operatorów i przewoźników z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Brody.
m/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów w środkowej części miejscowości Zasieki oraz terenów na granicy m. Zasieki i m. Brożek.
n/ zmian do uchwały Nr II/3/10 Rady Gminy Brody z dn. 14.12.2010r. o powołaniu stałych komisji Rady Gminy, ustalenia zakresów ich działania i składów osobowych.
o/ uchylenia uchwały Nr XVI/123/12 rady Gminy Brody z dn. 28.05.2012r. o powołaniu komisji doraźnej ds. współpracy z PGE Gubin sp. z o.o. w zakresie budowy kompleksu energetycznego na terenie Gminy Brody.
p/ przedłużenia obowiązywania taryf za zbiorowe zaopatrywanie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków dla Gminy Brody
r/ regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brody,
s/ wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty.
t/ przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Brody.
u/ odwołania Przewodniczącej Rady Gminy.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wolne wnioski.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Mirosława Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-03-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mirosława Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-03-25 06:13:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-03-25 06:14:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-06-03 14:30:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 12588 raz(y) |
UWAGA!!!AZBEST!!
Akapit nr 1 - brak tytułu
1) kosztów demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest pozyskanych w trakcie wymiany pokryć dachowych lub
2) kosztów transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest pozyskanych w trakcie wymiany pokryć dachowych.
Wniosek wraz z załącznikami do pobrania w pokoju nr 6 tut. Urzędu lub na stronie internetowej www.bip.brody.pl w zakładce Informacje o środowisku/Azbest.
Dofinansowanie nie pokrywa kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych, a także nie obejmuje kosztów wykonania dokumentacji technicznej. W/w koszty pokrywa w całości wnioskodawca.
Dofinansowanie nie obejmuje refundacji za usuwanie odpadów azbestowych z wymiany pokryć dachowych wywiezionych we własnym zakresie przed złożeniem wniosku.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sylwia Klepadło |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-02-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Klepadło |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-02-28 11:41:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-02-28 11:41:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-28 11:41:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 13083 raz(y) |