ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia Publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 41
Data ogłoszenia
2016-09-01
Termin składania ofert / wniosków
2016-09-14 23:59:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Status zamówienia
nierozstrzygnięty
Załączniki
  • zapytanie ofertowe (PDF, 373.9 KiB)
Lp 42
Data ogłoszenia
2016-08-25
Termin składania ofert / wniosków
2016-09-16 09:45:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa budynku nr 27, zmiana sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny oraz budowa zbiornika na nieczystości ciekłe na działce nr 137/9 w Zasiekach
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogłoszenie (PDF, 459.7 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 294.9 KiB)
  • SIWZ (PDF, 530.3 KiB)
  • Projekt budowlany (PDF, 30.9 MiB)
  • Przedmiar robót (PDF, 4.3 MiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 218.3 KiB)
  • Zawiadomienie (PDF, 236.5 KiB)
  • Specyfikacja ze zmianami (PDF, 473.2 KiB)
  • Odpowiedź na pytania wykonawców (PDF, 350.6 KiB)
  • INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT (PDF, 574.8 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 151 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 363 KiB)
  • OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane (PDF, 199.4 KiB)
Lp 43
Data ogłoszenia
2016-07-22
Termin składania ofert / wniosków
2016-08-09 09:45:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa budynku nr 27, zmiana sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny (lokale socjalne) oraz budowa zbiornika na nieczystości ciekłe na działce nr 137/9 w m. Zasieki gm. Brody
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • ogłoszenie (PDF, 287 KiB)
  • SIWZ (PDF, 563.2 KiB)
  • załącznik nr 1 - FORMULARZ OFERTOWY (PDF, 245.5 KiB)
  • załącznik nr 2 - OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ (PDF, 175.3 KiB)
  • załącznik nr 3 - OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (PDF, 323.3 KiB)
  • załącznik nr 4 -Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu (PDF, 176.5 KiB)
  • załącznik nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (PDF, 221.7 KiB)
  • załącznik nr 6 - OŚWIADCZENIE o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (PDF, 178.1 KiB)
  • załącznik nr 7 - PROJEKT UMOWY (PDF, 348.6 KiB)
  • Projekt budowlany (PDF, 30.9 MiB)
  • Przedmiar robót (PDF, 4.3 MiB)
  • ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA (PDF, 473.8 KiB)
Lp 44
Data ogłoszenia
2016-07-19
Termin składania ofert / wniosków
2016-07-28 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dowożenie niepełnosprawnych uczniów do szkół wraz z opieką w czasie przewozu w roku szkolnym 2016/2017 z terenu Gminy Brody
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • ogłoszenie (PDF, 200.1 KiB)
  • SIWZ (PDF, 177.6 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - Oferta (PDF, 73.6 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków (PDF, 401.2 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA (PDF, 316.1 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ - WYKAZ ŚRODKÓW TRANSPORTU (PDF, 288.1 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie (PDF, 126 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - INFORMACJA WYKONAWCY (PDF, 224 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ - UMOWA na dowożenie niepełnosprawnych uczniów (PDF, 191.8 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF, 189.7 KiB)
Lp 45
Data ogłoszenia
2016-06-17
Termin składania ofert / wniosków
2016-06-30 15:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń socjalnych w budynku świetlicy wiejskiej w Grodziszczu
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • zapytanie ofertowe (PDF, 239.3 KiB)
  • wzór umowy (PDF, 524.6 KiB)
  • oferta wykonawcy (PDF, 268.6 KiB)
  • Przedmiar robót (PDF, 2.9 MiB)
  • roztrzygnięcie (PDF, 229.2 KiB)
Lp 46
Data ogłoszenia
2016-04-26
Termin składania ofert / wniosków
2016-05-16 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Brody w roku 2016
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • treść zamówienia (PDF, 161.1 KiB)
  • formularz oferty (PDF, 139 KiB)
  • wykaz wykonywanych usług (PDF, 197.5 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 141.9 KiB)
Lp 47
Data ogłoszenia
2016-01-12
Termin składania ofert / wniosków
2016-02-11 12:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Organizacja i koordynacja imprezy plenerowej „Biesiada w Brodach 2016"
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • ZAPYTANIE OFERTOWE na zorganizowanie i koordynację imprezy plenerowej „Biesiada w Brodach 2016” (PDF, 163.8 KiB)
  • Odpowiedzi na pytania dotyczące zapytania ofertowego na zorganizowanie i koordynację imprezy plenerowej (PDF, 275.7 KiB)
  • Formularz ofertowy - załącznik nr 1 (RTF, 122.2 KiB)
  • Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 (RTF, 113 KiB)
  • Wykaz zrealizowanych usług o podobnym charakterze - załącznik nr 3 (RTF, 120.1 KiB)
  • Szczegółowa kalkulacja kosztów wskazanych w formularzu oferty - załącznik nr 4 (RTF, 125.9 KiB)
  • Unieważnienie (PDF, 65.3 KiB)
Lp 48
Data ogłoszenia
2015-11-18
Termin składania ofert / wniosków
2015-12-01 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dowóz uczniów wraz z odwiezieniem do szkoły podstawowej, gimnazjum i przedszkola w Brodach w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2016 do 31.12.2016 r. oraz wynajem kierowcy do obsługi autobusu gminnego
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 327.7 KiB)
  • SIWZ wraz z załącznikami (PDF, 575.8 KiB)
  • Załącznik nr 1 - zestawienie kosztów (PDF, 338.2 KiB)
  • Umowa (PDF, 421.2 KiB)
  • Informacja z sesji o otwarcia ofert (PDF, 221.8 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 262.6 KiB)
Lp 49
Data ogłoszenia
2015-11-16
Termin składania ofert / wniosków
2015-11-30 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Brody
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 288 KiB)
  • SIWZ (PDF, 1 MiB)
  • Gmina Brody- MAPA (PDF, 326.2 KiB)
  • Odpowiedź na pytania wykonawców (PDF, 212.8 KiB)
  • Zmiana SIWZ (PDF, 217.6 KiB)
  • Odpowiedź na pytania wykonawców (PDF, 1.9 MiB)
  • Informacja z sesji otwarcia ofert (PDF, 301.2 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 2.1 MiB)
Lp 50
Data ogłoszenia
2015-11-03
Termin składania ofert / wniosków
2015-11-19 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Brody: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Brody
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (PDF, 270.4 KiB)
  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (PDF, 277.5 KiB)
  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 (PDF, 227.9 KiB)
  • Formularz oferty - załącznik nr 2 (RTF, 66 KiB)
  • Formularz cenowy - załącznik nr 3 (RTF, 48.6 KiB)
  • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków - załącznik nr 4 (RTF, 50.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 (RTF, 45.1 KiB)
  • Umowa sprzedaży energii elektrycznej - załącznik nr 6 (PDF, 146 KiB)
  • Oświadczenie wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 7 (RTF, 48.2 KiB)
  • Oświadczenie o posiadaniu umowy - załącznik nr 8 (PDF, 106.6 KiB)
  • OŚWIADCZENIE WYKONAWCY z art. 91 ust. 3A ustawy Pzp - załącznik nr 9 (RTF, 43.8 KiB)
  • Wybór najkorzystniejszej oferty (PDF, 337.2 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji