ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia Publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 71
Data ogłoszenia
2014-04-24
Termin składania ofert / wniosków
2014-05-12 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Remont budynku Urzędu Gminy
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane (PDF, 284.6 KiB)
  • Formularz oferty (RTF, 97.2 KiB)
  • SIWZ (PDF, 436 KiB)
  • Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia (RTF, 86.4 KiB)
  • Informacja o przynależności do grupy kapitałowej (RTF, 65.2 KiB)
  • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (RTF, 65.7 KiB)
  • Wykaz wykonanych robót budowlanych (RTF, 89.2 KiB)
  • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (RTF, 76.7 KiB)
  • Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień (RTF, 66 KiB)
  • Projekt umowy (RTF, 300.4 KiB)
  • Szczegółowy wykaz robót (PDF, 176.2 KiB)
  • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (PDF, 203 KiB)
  • Kosztorys inwestorski (PDF, 3 MiB)
  • Projekt budowlany-projekt architektury (PDF, 9.6 MiB)
  • Projekt budowlany-instalacje elektryczne (PDF, 7 MiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 120.5 KiB)
Lp 72
Data ogłoszenia
2014-03-27
Termin składania ofert / wniosków
2014-04-14 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz stacja uzdatniania wody w miejscowości Janiszowice, Zasieki i Brożek - Gmina Brody (sieć wodociągowa Zasieki - Brożek)
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Formularz ofertowy wykonawcy (PDF, 194.7 KiB)
  • Formularz ofertowy wykonawcy (RTF, 62.7 KiB)
  • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (PDF, 115.9 KiB)
  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 114.9 KiB)
  • Wykaz robót budowlanych (PDF, 110.7 KiB)
  • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (PDF, 108.9 KiB)
  • Oświadczenia, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (PDF, 144 KiB)
  • Oświadczenia dotyczące grupy kapitałowej (PDF, 105.8 KiB)
  • Wzór umowy (PDF, 449.5 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 284.9 KiB)
  • SIWZ (PDF, 362.7 KiB)
  • Przedmiar robót - Brożek (ZIP, 59.9 KiB)
  • Przedmiar robót - Zasieki (niekwalifikowany) (ZIP, 47.2 KiB)
  • Przedmiar robót - Zasieki (kwalifikowany) (ZIP, 64.2 KiB)
  • Specyfikacja techniczna (PDF, 140.9 KiB)
  • Projekt budowlany (ZIP, 17.1 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 126.7 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 127.7 KiB)
Lp 73
Data ogłoszenia
2014-01-10
Termin składania ofert / wniosków
2014-01-17 13:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zakup energii elektrycznej
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o przetargu (PDF, 322.9 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu- Platforma licytacji elektronicznych (PDF, 85.9 KiB)
  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 181.9 KiB)
  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 31.5 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (PDF, 196.2 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 33.5 KiB)
  • Oświadczenie o spełnienie warunków (PDF, 303.7 KiB)
  • Potwierdzenie należytego wykonania zamówienia (PDF, 293.5 KiB)
  • Potwierdzenie należytego wykonania zamówienia (DOC, 30.5 KiB)
  • Umowa sprzedaży energii elektrycznej (PDF, 81.5 KiB)
  • Wykaz dostaw (PDF, 291.8 KiB)
  • Wykaz dostaw (DOC, 37 KiB)
  • Wzór wniosku (DOC, 29.5 KiB)
  • Wzór wniosku (PDF, 300.4 KiB)
  • Załącznik nr 1 do projektu umowy (PDF, 336 KiB)
  • Załącznik nr 2 do projektu umowy - Pełnomocnictwo (PDF, 362.2 KiB)
  • Załącznik nr 2 do projektu umowy - Pełnomocnictwo (DOC, 201.5 KiB)
  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (PDF, 253.9 KiB)
  • Odpowiedzi na zapytanie (PDF, 972.2 KiB)
  • Odpowiedzi na zapytanie nr2 (PDF, 838.1 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 494.2 KiB)
Lp 74
Data ogłoszenia
2013-11-19
Termin składania ofert / wniosków
2013-12-03 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dowóz uczniów wraz z odwiezieniem do szkoły podstawowej, gimnazjum i przedszkola w Brodach w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2014 r. oraz wynajem kierowcy do obsługi autobusu gminnego
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 303.9 KiB)
  • SIWZ + załączniki (PDF, 653.8 KiB)
  • OŚWIADCZENIE (dotyczące przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej) (PDF, 273 KiB)
  • Załącznik nr 1 - zestawienie kosztów (PDF, 413.9 KiB)
  • Załącznik nr 7 - wzór umowy (PDF, 296 KiB)
  • Wybór najlepszej oferty (PDF, 187.2 KiB)
Lp 75
Data ogłoszenia
2013-11-12
Termin składania ofert / wniosków
2013-12-12 12:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brodach w ilości 60.000 dm³ wraz z dostawą własnym transportem na rok 2014.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • SIWZ + załączniki (PDF, 464.4 KiB)
Lp 76
Data ogłoszenia
2013-06-21
Termin składania ofert / wniosków
2013-07-01 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Treść ogłoszenia (PDF, 191.4 KiB)
  • SIWZ (PDF, 223.4 KiB)
  • Oświadczenia (PDF, 272 KiB)
  • Załącznik nr 1 (PDF, 234.6 KiB)
  • Załącznik nr 2 (PDF, 205.4 KiB)
  • Załącznik nr 5 (PDF, 144.6 KiB)
  • Załącznik nr 6 (PDF, 170.8 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 267.8 KiB)
  • INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT (PDF, 209.7 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 124.9 KiB)
Lp 77
Data ogłoszenia
2013-06-11
Termin składania ofert / wniosków
2013-06-27 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Brody: Budowa drogi wewnętrznej dojazdowej wraz z parkingiem na samochody osobowe oraz chodnika w Brodach
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 280.8 KiB)
  • SIWZ (PDF, 481.6 KiB)
  • Opis techniczny (PDF, 504.2 KiB)
  • Przedmiar (PDF, 214.4 KiB)
  • Specyfikacja techniczna (PDF, 711.8 KiB)
  • Umowa (PDF, 326.1 KiB)
  • Plan zagospodarowania (PDF, 2.4 MiB)
  • Profil podłużny (PDF, 80.8 KiB)
  • Przekroje normalne (PDF, 124.1 KiB)
  • Wyjaśnienia SIWZ (PDF, 195.1 KiB)
  • Informacja z sesji otwarcia ofert (PDF, 119.9 KiB)
  • ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA (PDF, 114.1 KiB)
Lp 78
Data ogłoszenia
2013-05-06
Termin składania ofert / wniosków
2013-05-17 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW W GMINIE BRODY
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Treść zamówienia publicznego (PDF, 274.5 KiB)
  • SIWZ (PDF, 667.8 KiB)
  • Uchwała XXVI/201/13 (PDF, 239.2 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 161.6 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 120.6 KiB)
  • Informacja o udzieleniu (PDF, 232.6 KiB)
Lp 79
Data ogłoszenia
2013-02-06
Termin składania ofert / wniosków
2013-03-14 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OB.271.1.2013. Nazwa zadania: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz stacji uzdatniania wody w miejscowości Zasieki - Janiszowice, Nabłoto gmina Brod - etap II sieć wodociągowo- kanalizacyjna Nabłoto
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (PDF, 132.9 KiB)
  • SIWZ Nabłoto (PDF, 589 KiB)
  • Przedmiar Zmiana lokalizacji przepompowni ścieków PS-8 (PDF, 100.1 KiB)
  • Kanalizacja sanitarna (PDF, 155.4 KiB)
  • Nabłoto (ZIP, 21.4 MiB)
  • Przepompownia (ZIP, 4.8 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 122.6 KiB)
  • Otwarcie ofert (PDF, 72.1 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 197.1 KiB)
Lp 80
Data ogłoszenia
2012-11-19
Termin składania ofert / wniosków
2012-12-04 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dowóz dzieci i młodzieży z miejscowości położonych na terenie Gminy Brody do placówek oświatowych w gminie na podstawie biletów miesięcznych oraz wynajem kierowcy do obsługi autobusu gminnego
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie - treść (PDF, 267.7 KiB)
  • SIWZ (PDF, 252.1 KiB)
  • 2145_Oswiadczenie_z_art._22_ust._1_-_zal._nr_2 (PDF, 158.2 KiB)
  • 2146_oswiadczenie_z_art._24_ust._1_-_zal.nr_3 (PDF, 248.3 KiB)
  • 2149_Projekt_umowy-_zal._nr_5 (PDF, 150.6 KiB)
  • 2148_Oswiadczenie-_zal._nr_4 (PDF, 240.9 KiB)
  • Formularz ofertowy (PDF, 187.2 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze (PDF, 209.9 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 262.4 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji