ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: STANOWISKO URZĘDNICZE ds. Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych, Zastępca Kierownika USC

Miejsce pracy: Brody

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski Brody

Data udostępnienia: 2024-04-30

Ogłoszono dnia: 2024-04-30

Termin składania dokumentów: 2024-05-13 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2024

Zlecający: P. O. Burmistrza Brodów

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
6) wykształcenie wyższe potwierdzone posiadaniem:
a) dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub
b) dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie  wyższym i nauce (tj.Dz. U. z 2021.poz.478 z późn. zm.), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub
c) dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji,
7) posiadanie łącznie co najmniej pięcioletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów ustaw: prawo o aktach stanu cywilnego i przepisów wykonawczych, Kodeksu
postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku pracy, w tym min.: ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o zmianie imienia i nazwiska, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego ,
2) znajomość obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna, elektroniczny obieg dokumentów).
3) komunikatywność, dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność i umiejętność organizowania pracy
własnej, umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Z zakresu Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
1) Prowadzenie zbiorów meldunkowych:
a) zbioru danych stałych mieszkańców,
b) zbioru danych byłych mieszkańców,
c) zbioru danych osób zameldowanych na pobyt czasowy.
2) Przyjmowanie zgłoszeń o zameldowaniu lub wymeldowaniu.
3) Wydawanie zaświadczeń stwierdzających wymeldowania się, poświadczeń zameldowania, potwierdzeń zameldowania na pobyt czasowy.
4) Udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych sądom, policji, prokuraturom, urzędom skarbowym oraz innym upoważnionym podmiotom.
5) Prowadzenie postępowań w sprawach zameldowań i wymeldowań oraz wydawanie decyzji w tym zakresie.
6) Załatwianie spraw związanych z nadawaniem numeru ewidencyjnego PESEL.
7) Sporządzanie wykazów dzieci objętych obowiązkiem szkolnym, wykazów zmian meldunkowych do Wojskowej Komendy Uzupełnień.
8) Sporządzanie sprawozdań dotyczących osób zameldowanych a pobyt czasowy dla urzędu statystycznego.
9) Aktualizacja zmian danych osobowych
10) Sporządzanie rejestrów osób do kwalifikacji wojskowej oraz list wstawiennictwa osób do kwalifikacji wojskowej.
11) Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego.
12) Odbieranie przesyłek zawierających dowody osobiste z Komendy Policji.
13) Wydawanie dowodów osobistych.
14) Prowadzenie rejestrów i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych.
15) Prowadzenie archiwum kopert wydanych dowodów osobistych oraz archiwum kopert osób zmarłych, korespondencja z innymi urzędami.
16) Rozliczanie się z otrzymanych formularzy druków ścisłego zarachowania – otrzymanych z Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego.
17) Wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego.
18) Prowadzenie stałego rejestru wyborów.
19) Przyjmowanie wniosków o wpisanie do rejestru wyborców oraz wydawanie decyzji o wpisanie do rejestru.
20) Wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania.
21) Sporządzanie kwartalnych sprawozdań na podstawie rejestru wyborców do Delegatury Krajowego Biura Wyborczego.
22) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw repatriacji
 
Z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego:
1) Rejestracja aktów małżeństw, urodzeń i zgonów.
2) Wydawanie odpisów z ksiąg stanu cywilnego.
3) Dokonywanie w księgach przypisków oraz powiadamianie innych Urzędów Stanu Cywilnego w celu
dokonania przypisków w aktach USC.
4) Prowadzenie skorowidzów aktów stanu cywilnego.
5) Przyjmowanie dokumentów do transkrypcji zagranicznych aktów stanu cywilnego do polskich ksiąg
6) Przygotowanie projektów decyzji w sprawach wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego.
7) Przyjmowanie wniosków i przygotowanie projektu decyzji w sprawach zmiany imion i nazwisk.
8) Przygotowanie zaświadczeń do zawarcia związku małżeńskiego za granicą.
9) Organizowanie uroczystości jubileuszowych, przygotowanie wniosków do Wojewody Lubuskiego w sprawie medali „Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie”.
10) Współpraca z organami ewidencji ludności i Urzędami Stanu Cywilnego w Polsce.
11) Prowadzenie archiwum USC oraz właściwe zabezpieczenie zbiorów, przekazywanie ksiąg stuletnich do archiwum Państwowego.
12) Współpraca z kościołami i związkami wyznaniowymi na terenie gminy, w zakresie rejestracji wyznaniowych związków małżeńskim ze skutkiem cywilnym.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) wymiar czasu pracy pełny, 40 godz. tygodniowo,
2) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od dnia 3 czerwca 2024 r.
3) praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku oraz dni wolne od pracy w przypadku udzielania ślubów,
4) miejsce pracy na parterze budynku Urzędu Miejskiego Brody, budynek jest przystosowany dla osób
niepełnosprawnych,
5) na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowo-szkieletowego, praca przy komputerze, czynności wykonywane w pozycji siedzącej, stres,
6) narzędzia pracy - komputer i sprzęt biurowy.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) życiorys CV z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
3) kserokopie dyplomów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie kandydata, (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe(poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania w załączniku),
6) mile widziane referencje,
7) własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
8) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-05-13 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego Brody, pokój Nr 6 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski Brody 68-343 Brody, ul. Rynek 2, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych, Zastępca Kierownika USC” w Urzędzie Miejskim Brody, w terminie do dnia 13 maja 2024 r. do godz. 15.00

VII. Informacje dodatkowe:

całość ogłoszenie w załączeniu

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej RODO), informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
– Urząd Miejski w , reprezentowana przez Burmistrza Brodów z siedzibą:
ul. Rynek 2, 68-343 Brody
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA POTRZEB REKRUTACJI
Zgodnie z art. 5 ust. 1 lit. a, art. 12 ust. 1 oraz art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w skrócie nazywanego RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Brodów, z siedzibą  68-343 Brody ul. Rynek 2.
2. W sprawie zakresu i sposobu przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących a także przysługujących z tego tytułu praw, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych:
1) listownie: Urząd Miejski Brody, ul. Rynek 2, 68-343 Brody;
2) za pośrednictwem poczty elektronicznej: inspektor@cbi24.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu aktualnej rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy
4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji na stanowisko ds. egzekucji i windykacji . 
5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2018 roku o pracownikach samorządowych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Kowalczuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-30 14:25:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Paś
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-30 14:28:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Paś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-30 14:28:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
441 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony