ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Drukuj informacjęSprawa: Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Szczegóły informacji

Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Stanowisko do spraw budownictwa

Ogłoszono dnia: 2010-12-29 12:22:38

Osoba kontaktowa

Juliusz Dudziak

Miejsce załatwienia

pokój nr 5

Adres e-mail

gmina@brody.pl

Miejsce odbioru

pokój nr 5

Wymagane Dokumenty

  1. w przypadku przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko – raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku gdy wnioskodawca wystąpi o ustalenie zakresu raportu w trybie art. 69 w/w ustawy – karta informacyjna przedsięwzięcia – w 3 egzemplarzach wraz z zapisem w formie elektronicznej na informatycznych nośnikach danych;
  2. w przypadku przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko – karta informacyjna przedsięwzięcia – w 3 egzemplarzach wraz z zapisem w formie elektronicznej na informatycznych nośnikach danych 
  3. poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej obejmująca przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmująca obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie; 
  4. w przypadku przedsięwzięć wymagających decyzji, o której mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4 lub 5 w/w ustawy, prowadzonych w granicach przestrzeni niestanowiącej części składowej nieruchomości gruntowej, zamiast kopii mapy ewidencyjnej – mapę sytuacyjno – wysokościową sporządzoną w skali umożliwiającej szczegółowe przedstawienie przebiegu granic terenu, którego dotyczy wniosek, oraz obejmującą obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie;
  5. wypis z ewidencji gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie
  6. dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej4

Czas realizacji

30dni

Opłaty

Opłata skarbowa w wysokości 205 zł (za wydanie przedmiotowej decyzji) płatna z chwilą złożenia wniosku oraz 17 zł w przypadku złożenia pełnomocnictwa w kasie Urzędu Gminy w Brodach lub na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK S.A. I Oddział Lubsko 76 1090 1564 0000 0000 5600 1656.
« powrót do poprzedniej strony