Zarządzenia Wójta 2010 -2014
Pobierz dane XMLAkt prawny: XXVIII/225/13Drukuj informacjęAkt prawny: XXVIII/225/13Szczegóły informacji
XXVIII/225/13
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: XXVIII
Kadencja: VI kadencja
Data wejścia w życie: z dniem podjęcia
Data podjęcia/podpisania: 2013-06-14
Tytuł aktu:
w sprawie : powołania stałych komisji Rady Gminy, ustalenia zakresów ich działania i składów osobowych
Traci moc:
Na podstawie:
art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2013r., poz.594) oraz § 15 pkt. 4 Statutu Gminy Brody (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego z 2003r. Nr 7, poz.134 z późn. zm.)
Treść:
uchwala się, co następuje:
§ 1
Powołuje się trzy stałe komisje Rady Gminy Brody:
1. Komisja Mienia Komunalnego, Handlu i Usług, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska w składzie – 6 osób
2. Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych w składzie – 5 osób
3. Komisja Budżetu i Rolnictwa w składzie – 7 osób
2. Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych w składzie – 5 osób
3. Komisja Budżetu i Rolnictwa w składzie – 7 osób
§ 2
Ustala się zakres działania poszczególnych komisji:
1. Komisja Mienia Komunalnego, Handlu i Usług, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska
a) opiniowanie projektu budżetu gminyb) opiniowanie projektów uchwał
c) analiza sprawozdania z wykonania budżetu gminy
d) gospodarka mieniem komunalnym
e) sprawy inwestycji, remontów i konserwacji, dróg
f) sprawy związane z funkcjonowaniem Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
g) sprawy porządku i bezpieczeństwa publicznego, p.poż., OC i spraw przeciwpowodziowych
h) sprawy zagospodarowania przestrzennego
i) inne sprawy powierzone przez radę
j) sporządzanie i przedstawianie Radzie Gminy rocznych sprawozdań z działalności komisji
2. Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych
a) opiniowanie projektu budżetu gminya) opiniowanie projektów uchwał
b) analiza sprawozdań z wykonania budżetu gminy
b) wyrażanie opinii w sprawach kultury i Bibliotek
c) wyrażanie opinii w sprawie kultury fizycznej, turystyki, terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych
d) wyrażanie opinii w sprawie ochrony zdrowia, pomocy społecznej
e) analizowanie działalności klubów sportowych dotowanych z budżetu gminy
f) opiniowanie działalności sportowej w placówkach oświatowych
g) określanie kierunków działań w zakresie promocji gminy
h) sprawy z zakresu bezrobocia,
i) sporządzanie i przedstawianie radzie rocznych sprawozdań z działalności komisji
j) wykonywanie innych zadań zleconych przez Radę Gminy
3. Komisja Budżetu i Rolnictwa
a) ostateczne opiniowanie budżetu gminyb) opiniowanie sprawozdań z wykonania budżetu gminy
c) opiniowanie projektów uchwał
d) rozpatrywanie spraw związanych z rolnictwem
e) wyrażanie opinii w sprawie zakresu działalności sołectw oraz rozpatrywanie spraw związanych z funkcjonowaniem społeczności wiejskiej
f) sprawy infrastruktury na terenach wiejskich
g) sporządzanie i przedstawianie radzie rocznych sprawozdań z działalności komisji
h) wykonywanie innych zadań zleconych przez Radę Gminy.
§ 3
1. Komisja Mienia Komunalnego Handlu i Usług, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska:
1) Kowalski Marian – przewodniczący komisji2) Kossak Lech - członek
3) Kowalczuk Tadeusz - członek
4) Ostapiej Jan - członek
5) Drobek Wacław - członek
6) Matyasik Barbara - członek
2. Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych
1) Falkiewicz Jadwiga – przewodniczący komisji2) Maszkowski Marek - członek
3) Łanicka Jadwiga - członek
4) Ginibor Elżbieta – członek
5) Kowalczuk Tadeusz - członek
3. Komisja Budżetu i Rolnictwa
1) Kossak Lech – przewodniczący komisji2) Maszkowski Marek - członek
3) Bartwo Bazyli - członek
4) Bejnarowicz Zbigniew - członek
5) Żychliński Tadeusz - członek
6) Ostapiej Jan - członek
7) Falkiewicz Jadwiga - członek
§ 4
§ 5
2.Uchwała podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez rozplakatowanie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Brodach, a także poprzez zamieszczenie jej na stronie internetowej www. bip.brody
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-06-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-06-20 15:16:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-06-20 15:16:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-06-20 15:16:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4938 raz(y) |