ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta 2010 -2014

Pobierz dane XMLAkt prawny: XXVIII/225/13Drukuj informacjęAkt prawny: XXVIII/225/13

Szczegóły informacji

XXVIII/225/13

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: XXVIII

Kadencja: VI kadencja

Data wejścia w życie: z dniem podjęcia

Data podjęcia/podpisania: 2013-06-14

Tytuł aktu:

w sprawie : powołania stałych komisji Rady Gminy, ustalenia zakresów ich działania i składów osobowych

Traci moc:

II/3/10

Na podstawie:

art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2013r., poz.594) oraz § 15 pkt. 4 Statutu Gminy Brody (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego z 2003r. Nr 7, poz.134 z późn. zm.)

Treść:

uchwala się, co następuje:
§ 1
Powołuje się trzy stałe komisje Rady Gminy Brody:
1. Komisja Mienia Komunalnego, Handlu i Usług, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska w składzie – 6 osób
2. Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych w składzie – 5 osób
3. Komisja Budżetu i Rolnictwa w składzie – 7 osób
§ 2

Ustala się zakres działania poszczególnych komisji:
1. Komisja Mienia Komunalnego, Handlu i Usług, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska
a) opiniowanie projektu budżetu gminy
b) opiniowanie projektów uchwał
c) analiza sprawozdania z wykonania budżetu gminy
d) gospodarka mieniem komunalnym
e) sprawy inwestycji, remontów i konserwacji, dróg
f) sprawy związane z funkcjonowaniem Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
g) sprawy porządku i bezpieczeństwa publicznego, p.poż., OC i spraw przeciwpowodziowych
h) sprawy zagospodarowania przestrzennego
i) inne sprawy powierzone przez radę
j) sporządzanie i przedstawianie Radzie Gminy rocznych sprawozdań z działalności komisji
2. Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych
a) opiniowanie projektu budżetu gminy
a) opiniowanie projektów uchwał
b) analiza sprawozdań z wykonania budżetu gminy
b) wyrażanie opinii w sprawach kultury i Bibliotek
c) wyrażanie opinii w sprawie kultury fizycznej, turystyki, terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych
d) wyrażanie opinii w sprawie ochrony zdrowia, pomocy społecznej
e) analizowanie działalności klubów sportowych dotowanych z budżetu gminy
f) opiniowanie działalności sportowej w placówkach oświatowych
g) określanie kierunków działań w zakresie promocji gminy
h) sprawy z zakresu bezrobocia, 
i) sporządzanie i przedstawianie radzie rocznych sprawozdań z działalności komisji
j) wykonywanie innych zadań zleconych przez Radę Gminy
3. Komisja Budżetu i Rolnictwa
a) ostateczne opiniowanie budżetu gminy
b) opiniowanie sprawozdań z wykonania budżetu gminy
c) opiniowanie projektów uchwał
d) rozpatrywanie spraw związanych z rolnictwem
e) wyrażanie opinii w sprawie zakresu działalności sołectw oraz rozpatrywanie spraw związanych z funkcjonowaniem społeczności wiejskiej
f) sprawy infrastruktury na terenach wiejskich
g) sporządzanie i przedstawianie radzie rocznych sprawozdań z działalności komisji
h) wykonywanie innych zadań zleconych przez Radę Gminy.
§ 3
 
Powołuje się następujące składy osobowe radnych w poszczególnych Komisjach:
1. Komisja Mienia Komunalnego Handlu i Usług, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska:
1) Kowalski Marian                                    – przewodniczący komisji
2) Kossak Lech                                            - członek
3) Kowalczuk Tadeusz                               - członek
4) Ostapiej Jan                                            - członek
5) Drobek Wacław                                      - członek
6) Matyasik Barbara                                  - członek
2. Komisja Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych
1) Falkiewicz Jadwiga                                – przewodniczący komisji
2) Maszkowski Marek                                - członek
3) Łanicka Jadwiga                                     - członek
4) Ginibor Elżbieta                                     – członek
5) Kowalczuk Tadeusz                                - członek
3. Komisja Budżetu i Rolnictwa
1) Kossak Lech                                           – przewodniczący komisji
2) Maszkowski Marek                               - członek
3) Bartwo Bazyli                                         - członek
4) Bejnarowicz Zbigniew                           - członek
5) Żychliński Tadeusz                                - członek
6) Ostapiej Jan                                            - członek
7) Falkiewicz Jadwiga                                - członek
§ 4
 
Traci moc uchwała Nr II/3/10  Rady Gminy Brody z dnia 14 grudnia 2010r. w sprawie powołania stałych Komisji Rady Gminy, ustalenia zakresów ich działania i składów osobowych..
§ 5
 
1.Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
2.Uchwała podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez rozplakatowanie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Brodach, a także poprzez zamieszczenie jej na stronie internetowej www. bip.brody
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Biuro Rady
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Biuro Rady
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-06-20 15:16:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-06-20 15:16:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-06-20 15:16:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4938 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony