ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: XXX/243/13Drukuj informacjęAkt prawny: XXX/243/13

Szczegóły informacji

XXX/243/13

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: XXX

Kadencja: VI kadencja

Data wejścia w życie: po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku U

Data podjęcia/podpisania: 2013-07-15

Tytuł aktu:

w sprawie wprowadzenia zmian w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brody

Zmienia:

XXVI/201/13

Na podstawie:

art. 18 ust. 2 pkt 15 i 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2013r., poz.594) oraz art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391ze zm.) 

Treść:

Rada Gminy Brody, po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Żarach,
uchwala, co następuje:
 
§ 1
W uchwale Nr XXVI/201/13 Rady Gminy Brody z dnia 28 marca 2013r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie  Gminy Brody wprowadza się zmiany:
§ 20 pkt 17 otrzymuje brzmienie:
 właściciel nieruchomości może przekazać nieodpłatnie do punktu selektywnego zbierania odpadów następujące frakcje odpadów komunalnych, o których mowa w § 3 ust.1 pkt 2-15.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Brody.
§ 3
Traci moc uchwała Nr XXIX/236/13 Rady Gminy Brody  z dnia 25 czerwca 2013r. w sprawie wprowadzenia zmian w regulaminie  utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brody.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.
« powrót do poprzedniej strony