Aktualności
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
XXV Sesja Rady Gminy Brody
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 31.03.2017r.o godz. 1000, w świetlicy OSP Brody odbędzie się XXV Sesja Rady Gminy Brody.
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad XXV Sesji Rady Gminy Brody.
2. Przyjęcie protokołu z XXIV sesji. Rady Gminy Brody.
3. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
4. Informacja Starosty Powiatu Żarskiego o aktualnej sytuacji po pożarze w Brożku.
5. Informacja Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6. Informacja o działalności Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2016r.
7. Informacja o działalności kompleksu sportowego „Orlik”
8. Informacja z działalności GOPS, bibliotek za 2016r.
9. Podjęcie uchwał w sprawie:
a/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Zasieki
b/ określenia zasad gospodarowania nieruchomościami Gminy Brody
c/ przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Brody w 2017r.
d/ dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego
e/ zmiany uchwały Rady Gminy Brody Nr XXIV/159/17 z dn. 23.02.2017r. dot. ustalenia kryteriów rekrutacji, punktacji oraz dokumentów potwierdzających ich spełnianie w przedszkolu gminnym prowadzonym przez Gminę Brody.
f/ w spr. zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2017r.
10. Interpelacje, zapytania radnych oraz odpowiedzi .
11. Wolne wnioski
12. Zamknięcie obrad Sesji.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-03-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-03-28 09:29:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-03-28 09:29:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-03-28 09:30:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5125 raz(y) |
Komunikat dotyczący sytuacji w Brożku wraz z wynikami badań przekazanymi przez WIOŚ
Załączniki
Pobierz dane XML Komunikat dotyczący sytuacji w Brożku wraz z wynikami badań przekazanymi przez WIOŚ Drukuj informację Komunikat dotyczący sytuacji w Brożku wraz z wynikami badań przekazanymi przez WIOŚ
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Justyna Kuchta |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-03-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Kuchta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-03-24 12:44:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-03-24 12:47:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-03-24 14:35:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5735 raz(y) |
Komunikat Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
Załączniki
Pobierz dane XML Komunikat Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego Drukuj informację Komunikat Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Justyna Kuchta |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-03-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Kuchta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-03-22 11:22:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-03-22 11:23:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-03-22 11:23:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5255 raz(y) |
Posiedzenie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego - Komunikat
Akapit nr 1 - brak tytułu
KOMUNIKAT
W związku z posiedzeniem Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w Brodach w dn. 16.03.2016 r. w sprawie pożarzyska w firmie Deko Proces Sp. z o.o. w Brożku podjęto następujące decyzje:
- W celu ograniczenia do min. emisji pyłów, gazów i dymu na pożarzysku oraz całkowitego odcięcia dopływu powietrza do tlących się materiałów z tworzyw sztucznych przyjęto metodę usypania tzw. „sarkofagu” poprzez zasypanie całej powierzchni piaskiem lub innym podobnie sypkim materiałem jak np.: żwir. Piasek lub żwir uznano jako łatwo dostępny i w obecnej sytuacji najskuteczniejszy środek izolujący dostęp powietrza, który również zdecydowanie ograniczy promieniowanie cieplne na pożarzysku.
- Starosta Powiatu Żarskiego p. Janusz Dudojć zadeklarował pomoc finansową przy realizacji tego zadania. Warunkiem udzielenia wsparcia jest rzetelna informacja i przedstawienie konkretnego planu działania.
- Akcja usypywania „sarkofagu”, tzn. stopniowego zasypywania pożarzyska będzie każdorazowo zabezpieczana przez jednostki straży pożarnej.
- Ustalono termin kolejnego posiedzenia GZZK na dzień 23.032017 r. godz. 11.00.
Przewodniczący GZZK
-//-
Ryszard Kowalczuk
Pobierz dane XML Posiedzenie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego - Komunikat Drukuj informację Posiedzenie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego - Komunikat
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Justyna Kuchta |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-03-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Kuchta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-03-17 11:02:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-03-17 11:02:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-03-17 11:02:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5452 raz(y) |
Ocena stanu środowiska w rejonie Forst - Brożek
Akapit nr 1 - brak tytułu
Urząd Gminy publikuje otrzymane dzisiaj pisma Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska dla strony niemieckiej ws dokonanej oceny stanu środowiska w rejonie Forst - Brożek oraz o działaniach WIOŚ w tym zakresie.
Załączniki
Pobierz dane XML Ocena stanu środowiska w rejonie Forst - Brożek Drukuj informację Ocena stanu środowiska w rejonie Forst - Brożek
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Juliusz Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-03-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Juliusz Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-03-13 07:51:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-03-13 07:56:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-03-13 07:56:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5633 raz(y) |
AKTUALNA INFORMACJA O SYTUACJI ZWIĄZANEJ Z POŻAREM NA TERENIE ZAKŁADU PRZETWARZANIA ODPADÓW W BROŻKU
Akapit nr 1 - brak tytułu
Według informacji Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żarach akcja gaśnicza prowadzona na terenie firmy DEKO-PROCES została zakończona 3 marca 2017 r. Obiekt przekazano protokolarnie właścicielowi z odpowiednimi obowiązkami do wykonania, w szczególności koniecznością stałego dozorowania tlących się jeszcze elementów w celu wyeliminowania możliwości powstania ponownego pożaru.
6 marca 2017 r. przekazaliśmy KP PSP w Żarach wniosek o zobowiązanie właściciela do wykonania wszystkich pokontrolnych zaleceń Państwowej Straży Pożarnej i dokonanie analizy planu ochrony przeciwpożarowej zakładu, w tym sprawdzenie przeszkolenia pracowników oraz skutecznych sposobów zabezpieczenia składowanych odpadów w celu zminimalizowania zagrożenia pożarowego w przyszłości.
6 marca 2017 r. przekazaliśmy Staroście Żarskiemu wniosek o podjęcie przez niego na terenie zakładu DEKO-PROCES działań wynikających z ustawowego nadzoru organu ochrony środowiska, w tym kontroli wypełniania przez firmę DEKO-PROCES wszystkich warunków określonych w decyzjach wydanych przez Starostę Żarskiego.
9 marca 2017 r. uczestniczyłem w naradzie z udziałem władz Starostwa Powiatowego Sprewa-Nysa w Forście. Strona niemiecka przedstawiła działania podjęte przez nią w zakresie monitoringu stanu środowiska. W imieniu strony polskiej poinformowałem o aktualnym stanie i krokach podjętych przez Gminę Brody. Partner niemiecki zawnioskował o przekazywanie mu cotygodniowej informacji o bieżącej sytuacji na terenie ZPO w Brożku. Po naradzie odbyła się konferencja prasowa z udziałem mediów niemieckich.
10 marca 2017 r. przeprowadziłem rozmowę z Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska w Zielonej Górze, który poinformował mnie o najnowszych wynikach monitoringu, które nie wykazały żadnego zagrożenia dla zdrowia i życia mieszkańców terenów objętych pośrednimi skutkami pożaru. Inspektor Wojewódzki poinformował mnie także o podjętych krokach zmierzających do wyegzekwowaniu na właścicielu instalacji podejmowania dalszych działań związanych z neutralizacją pozostałości po pożarze. Otrzymałem także informację, że badania gleby, wody i powietrza prowadzone są w cyklu stałym i będą kontynuowane jeszcze co najmniej przez pół roku.
6 marca 2017 r. przekazaliśmy KP PSP w Żarach wniosek o zobowiązanie właściciela do wykonania wszystkich pokontrolnych zaleceń Państwowej Straży Pożarnej i dokonanie analizy planu ochrony przeciwpożarowej zakładu, w tym sprawdzenie przeszkolenia pracowników oraz skutecznych sposobów zabezpieczenia składowanych odpadów w celu zminimalizowania zagrożenia pożarowego w przyszłości.
6 marca 2017 r. przekazaliśmy Staroście Żarskiemu wniosek o podjęcie przez niego na terenie zakładu DEKO-PROCES działań wynikających z ustawowego nadzoru organu ochrony środowiska, w tym kontroli wypełniania przez firmę DEKO-PROCES wszystkich warunków określonych w decyzjach wydanych przez Starostę Żarskiego.
9 marca 2017 r. uczestniczyłem w naradzie z udziałem władz Starostwa Powiatowego Sprewa-Nysa w Forście. Strona niemiecka przedstawiła działania podjęte przez nią w zakresie monitoringu stanu środowiska. W imieniu strony polskiej poinformowałem o aktualnym stanie i krokach podjętych przez Gminę Brody. Partner niemiecki zawnioskował o przekazywanie mu cotygodniowej informacji o bieżącej sytuacji na terenie ZPO w Brożku. Po naradzie odbyła się konferencja prasowa z udziałem mediów niemieckich.
10 marca 2017 r. przeprowadziłem rozmowę z Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska w Zielonej Górze, który poinformował mnie o najnowszych wynikach monitoringu, które nie wykazały żadnego zagrożenia dla zdrowia i życia mieszkańców terenów objętych pośrednimi skutkami pożaru. Inspektor Wojewódzki poinformował mnie także o podjętych krokach zmierzających do wyegzekwowaniu na właścicielu instalacji podejmowania dalszych działań związanych z neutralizacją pozostałości po pożarze. Otrzymałem także informację, że badania gleby, wody i powietrza prowadzone są w cyklu stałym i będą kontynuowane jeszcze co najmniej przez pół roku.
Zastępca Wójta
Juliusz Dudziak
Brody, 10 marca 2017 r.
Pobierz dane XML AKTUALNA INFORMACJA O SYTUACJI ZWIĄZANEJ Z POŻAREM NA TERENIE ZAKŁADU PRZETWARZANIA ODPADÓW W BROŻKU Drukuj informację AKTUALNA INFORMACJA O SYTUACJI ZWIĄZANEJ Z POŻAREM NA TERENIE ZAKŁADU PRZETWARZANIA ODPADÓW W BROŻKU
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Juliusz Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-03-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Juliusz Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-03-10 12:57:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-03-10 12:57:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-03-10 12:57:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5754 raz(y) |
Sprawozdanie z badań - Brożek一okolice zakładu DEKO-PROCES (dawniej EKORECYKLING)
Załączniki
Pobierz dane XML Sprawozdanie z badań - Brożek一okolice zakładu DEKO-PROCES (dawniej EKORECYKLING) Drukuj informację Sprawozdanie z badań - Brożek一okolice zakładu DEKO-PROCES (dawniej EKORECYKLING)
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Juliusz Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-03-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Juliusz Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-03-06 12:53:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-03-06 12:53:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-03-06 15:01:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5718 raz(y) |
Komunikat dla hodowców drobiu
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sylwia Klepadło |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-02-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Klepadło |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-02-28 20:08:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-02-28 20:09:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-02-28 20:09:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5850 raz(y) |
AKTUALNA INFORMACJA O SYTUACJI ZWIĄZANEJ Z POŻAREM NA TERENIE ZAKŁADU PRZETWARZANIA ODPADÓW W BROŻKU
Akapit nr 1 - brak tytułu
22 lutego 2017 r. w Urzędzie Gminy Brody odbyło się kolejne posiedzeniu Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego poszerzone o przedstawicieli Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze, Komendanta Powiatowego PSP w Żarach, funkcjonariuszy z Komisariatu Policji w Lubsku, komendy OSP Brody i właściciela terenu, poświęcone analizie bieżącej sytuacji na terenie ZPO. Z uwagi na konieczność wsparcia działań PSP ciężkim sprzętem ustalono skierowanie wniosku o pomoc do Starosty Żarskiego. Pełna informacja pożarowa sporządzona przez KP PSP w załączeniu. Przedstawiciele WIOŚ poinformowali o pozytywnych wynikach monitoringu środowiska (brak zagrożeń dla zdrowia i życia mieszkańców).
Zastępca Wójta
Juliusz Dudziak
Juliusz Dudziak
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żarach
ul. Serbska 58
68-200 Żary
Sytuacja pożarowa na terenie składowiska Brożek 20 na dzień 22.02.2017 r.
Pożar jest zlokalizowany w obwałowaniu, nie zagraża rozprzestrzenieniem się poza obwałowanie na teren leśny oraz na zabudowania zakładu recyklingu.
Na miejscu znajdują się siły i środki Państwowej i Ochotniczej Straży Pożarnej. Jest zapewniona woda do gaszenia pożaru i działań obronnych. Jest zbudowana magistrala wodna z węży pożarniczych z punktu czerpania wody na Nysie do zbiornika 50m3 rozstawionego na granicy składowiska. Na obwałowaniu składowiska znajdują się linie gaśnicze. Strażacy dozorują i zabezpieczają pożar składowiska i pobliski teren leśny.
Po zgromadzeniu ciężkiego sprzętu budowlanego i sfinansowaniu jego użyczenia/pracy możliwa będzie zmiana koncepcji prowadzonych działań na wybieranie palącego się materiału i jego przelewanie/gaszenie.
Pobierz dane XML AKTUALNA INFORMACJA O SYTUACJI ZWIĄZANEJ Z POŻAREM NA TERENIE ZAKŁADU PRZETWARZANIA ODPADÓW W BROŻKU Drukuj informację AKTUALNA INFORMACJA O SYTUACJI ZWIĄZANEJ Z POŻAREM NA TERENIE ZAKŁADU PRZETWARZANIA ODPADÓW W BROŻKU
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Juliusz Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-02-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Juliusz Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-02-22 13:48:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-02-22 13:48:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-02-27 12:36:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5811 raz(y) |
XXIV Sesja Rady Gminy Brody
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 23.02.2017r. o godz. 900, w świetlicy OSP Brody, odbędzie się XXIV Sesja Rady Gminy Brody,
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad XXIV Sesji Rady Gminy Brody.
2. Przyjęcie protokołu z XXIII sesji. Rady Gminy Brody.
3. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
4. Informacja Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Informacja o aktualnej sytuacji po pożarze w Brożku.
6. Informacja o stanie realizacji inwestycji gminnych w 2017r.
7. Analiza realizacji wniosków komisji i uchwał Rady Gminy za 2016r.
8. Podjęcie uchwał w sprawie:
- skargi na nieprawidłowości w zakresie działania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach
- zmian do uchwały Nr XVI/99/16 Rady Gminy Brody z dnia 31 marca 2016 r. w spr. Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Brody w 2016 r.
- udzielenia odpowiedzi na skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim
- projektu dostosowania sieci szkół do nowego ustroju szkolnego.
- ustalenia kryteriów rekrutacji, punktacji oraz dokumentów potwierdzających ich spełnianie w przedszkolu gminnym prowadzonym przez Gminę Brody,
- określenia kryteriów rekrutacji do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brody, określenia liczby punktów za każde z tych kryteriów oraz dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia.
9. Interpelacje, zapytania radnych oraz odpowiedzi .
10. Wolne wnioski
11. Zamknięcie obrad Sesji.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-02-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-02-21 08:33:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-02-21 08:33:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-02-21 08:33:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5690 raz(y) |