Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
OB.07 Zameldowanie na pobyt stały.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Sprawy Obywatelskie
Ogłoszono dnia: 2011-05-26 10:21:19
Termin załatwienia
W chwili przyjęcia zgłoszenia meldunkowego
Osoba kontaktowa
Monika Pawelska
Miejsce załatwienia
poniedziałek: 8.00-16.00 wtorek – piątek: 7.30 – 15.30
Telefon kontaktowy
683712205 w. 211
Adres e-mail
usc@brody.pl
Sposób załatwienia
- sprawdzenie i przyjęcie druku „zgłoszenie pobytu stałego”, - wydanie zaświadczenia potwierdzającego dokonanie zameldowania.
Miejsce odbioru
osobiście w pokoju nr 3
Wymagane Dokumenty
- wypełniony i podpisany druk „zgłoszenie pobytu stałego”, - tytuł prawny do lokalu – akt notarialny, umowa najmu, - zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca zameldowania (jeśli poza gminą obecną), - dowód osobisty, - książeczka wojskowa – dotyczy osób podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony, - skrócony odpis aktu urodzenia dziecka (jeżeli zameldowanie dotyczy dziecka zameldowanego wcześniej w innej miejscowości).
Czas realizacji
W chwili przyjęcia zgłoszenia meldunkowego.
Opłaty
brak
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.),
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 grudnia 2012r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2012r. Nr 0, poz. 1475 z późn. zm.).