ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: SO.10 Wymeldowanie administracyjneDrukuj informacjęSprawa: SO.10 Wymeldowanie administracyjne

Szczegóły informacji

SO.10 Wymeldowanie administracyjne

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Sprawy Obywatelskie

Ogłoszono dnia: 2011-05-26 10:57:53

Osoba kontaktowa

Monika Pawelska

Miejsce załatwienia

poniedziałek: 8.00-16.00 wtorek – piątek: 7.30 – 15.30

Telefon kontaktowy

68/371 21 55 w. 34

Adres e-mail

usc@brody.pl

Sposób załatwienia

prowadzenie postępowania administracyjnego o wymeldowanie zakończone decyzją

Miejsce odbioru

decyzja przesłana pocztą

Wymagane Dokumenty

Wniosek o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego. Druk wniosku dostępny jest w pokoju nr 3, lub do pobrania na stronie urzędu.

Czas realizacji

Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

Opłaty

Opłata skarbowa: za decyzję – 10 zł; obowiązek zapłaty powstaje z chwilą złożenia wniosku przez stronę w kasie urzędu lub na konto: 76 1090 1564 0000 0000 5600 1656

Tryb odwoławczy

Od decyzji odmawiającej udostępnienia danych przysługuje odwołanie do Wojewody Lubuskiego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem Wójta Gminy Brody, w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie (odwołanie można przesłać pocztą bądź złożyć w w Urzędu Gminy–pokój nr 3).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony