ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

XXI Sesja Rady Gminy Brody

Informacja ogłoszona dnia 2012-10-23 10:44:53 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

    

                 W dniu  29.10.2012r. o godz.  900, w  świetlicy remizy OSP w Brodach  odbędzie się XXI  Sesja Rady Gminy Brody.

 

Proponowany porządek obrad :

    1. Otwarcie obrad XXI Sesji Rady Gminy Brody.

2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 

3. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

4. Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie

    międzysesyjnym.

5. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2011-2012.

6. Informacja dot. analizy oświadczeń majątkowych.

7. Stan realizacji ustawy śmieciowej.

8. Stan przygotowania cmentarzy do święta  „Wszystkich Świętych”

     9. Podjęcie uchwał w sprawie:

·         określenia  warunków i trybu finansowania rozwoju sportu na terenie Gminy Brody.

·         podziału gminy na stałe okręgi wyborcze oraz ustalenia ich granic, numerów i liczby radnych wybieranych w każdym okręgu

·         podziału gminy na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.

·         wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów na dzierżawę gruntu.

·         określenia warunków i zasad korzystania przez  operatorów i przewoźników z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Brody, zlokalizowanych na liniach komunikacyjnych na obszarze Gminy Brody.

·         ustalenia stawek podatku od nieruchomości za 2013r.

  • zbycia nieruchomości stanowiącej mienie komunalne Gminy Brody w drodze przetargu.

    10.  Interpelacje i zapytania  radnych.

    11.  Wolne wnioski.  

    12.  Zamknięcie obrad Sesji.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mirosława Dudziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mirosława Dudziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-23 10:44:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-23 10:44:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-10-23 10:44:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6202 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony