Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
XXVII Sesja Rady Gminy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-06-11 11:40:50 przez Tomasz Paś
Akapit nr - brak tytułu
W dniu 14.06.2013r. o godz. 900, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się XXVII Sesja Rady Gminy Brody.
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad XXVII Sesji Rady Gminy Brody..
2. Przyjęcie protokołów z XXVI i XXVII sesji Rady Gminy.
3. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
4. Informacja przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
a/ zaciągnięcia pożyczki na zadanie inwestycyjne pn „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji oraz stacji uzdatniania wody w m. Zasieki-Janiszowice-Nabłoto gmina Brody.
b/ zaciągnięcia pożyczki na wyprzedzające finansowanie w ramach Programu Rozwoju Wsi Wiejskich na lata 2007 – 2013,
c/ zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2013r.
d/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie J.Wysokie – terminal
e/ zbycia nieruchomości stanowiącej mienie komunalne Gminy Brody w drodze przetargu,
f/ komunalizacji gruntu Skarbu Państwa
g/ wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dzierżawę gruntu,
h/ udzielenia odpowiedzi na skargę,
i/ ustalenia regulaminu głosowania w wyborach wiceprzewodniczącego Rady Gminy Brody
j/ wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Brody
k/ wprowadzenia zmian do uchwały nr XXIII/180/12 R.G. z dn.28.12.2012r.w spr. Ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami
l/ zmiany uchwały dot. powołania Komisji Rewizyjnej
ł/ powołania stałych komisji Rady Gminy, ustalenia zakresów ich działania i składów osobowych,
m/ rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Brody.
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Wolne wnioski.
8. Zamknięcie obrad Sesji.
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad XXVII Sesji Rady Gminy Brody..
2. Przyjęcie protokołów z XXVI i XXVII sesji Rady Gminy.
3. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
4. Informacja przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
a/ zaciągnięcia pożyczki na zadanie inwestycyjne pn „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji oraz stacji uzdatniania wody w m. Zasieki-Janiszowice-Nabłoto gmina Brody.
b/ zaciągnięcia pożyczki na wyprzedzające finansowanie w ramach Programu Rozwoju Wsi Wiejskich na lata 2007 – 2013,
c/ zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2013r.
d/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie J.Wysokie – terminal
e/ zbycia nieruchomości stanowiącej mienie komunalne Gminy Brody w drodze przetargu,
f/ komunalizacji gruntu Skarbu Państwa
g/ wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dzierżawę gruntu,
h/ udzielenia odpowiedzi na skargę,
i/ ustalenia regulaminu głosowania w wyborach wiceprzewodniczącego Rady Gminy Brody
j/ wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Brody
k/ wprowadzenia zmian do uchwały nr XXIII/180/12 R.G. z dn.28.12.2012r.w spr. Ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami
l/ zmiany uchwały dot. powołania Komisji Rewizyjnej
ł/ powołania stałych komisji Rady Gminy, ustalenia zakresów ich działania i składów osobowych,
m/ rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Brody.
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Wolne wnioski.
8. Zamknięcie obrad Sesji.