ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

XXV Sesja Rady Gminy Brody

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-02-19 08:33:08 przez Tomasz Paś

Akapit nr - brak tytułu

W dniu  20.02.2013r. o godz.  900, w  świetlicy wiejskiej w Jeziorach Dolnych
odbędzie się  XXV Sesja Rady Gminy Brody
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie sesji.
2. Zaprzysiężenie Radnego Rady Gminy.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
4. Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach
    podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie z działalności  Wójta w okresie międzysesyjnym.
6. Informacje dotyczące uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia
    studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
    gminy Brody, sposób finansowania przedstawi  Wicemarszałek
    p. Leszek Turczyniak członek Regionalnej Rady do Spraw Energetyki.
    Wystąpienie p. Romana Bąka Dyrektora Departamentu Geodezji,
    Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Urzędu
    Marszałkowskiego Województwa  Lubuskiego.
7.  Podjęcie uchwały w sprawie:
    - przystąpienia do sporządzenia zmian studium uwarunkowań i kierunków
      zagospodarowania przestrzennego gminy Brody.
8.  Interpelacje i wolne wnioski.
9.  Zamknięcie obrad Sesji.
« powrót do poprzedniej strony