ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-12-27 09:14:09 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Proponowany porządek obrad :

  1. Otwarcie obrad XIII Sesji Rady Gminy Brody.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  3. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym. 
  4. Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  5. Ocena realizacji wniosków komisji i uchwał Rady za II półrocze 2011r.. 
  6. Podjęcie uchwał w sprawie:
    • - uchwalenia uchwały budżetowej na 2012r.
    • - uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2012 - 2020.
    • - zwiększenia udziałów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów sp. z o.o. w Żarach.
    • - ustalenia wykazu wydatków niewygasających z upływem roku budżetowego 2011 oraz planu finansowego tych wydatków.
    • - uchwalenia statutu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Brodach.
    • - zmiany do statutu Gminnej Biblioteki Publicznej w Brodach.
    • - zmiany uchwały budżetowej na rok 2011
    • - zlecenia kontroli Komisji Rewizyjnej
    • - przedłużenia obowiązywania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków dla Gminy Brody.
    • - ustalenia planu pracy Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych na 2012r.
    • - ustalenia planu pracy Komisji Mienia Komunalnego, Handlu i Usług, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska na 2012r.
  7. Wnioski i interpelacje radnych.
  8. Wolne wnioski.
  9. Zamknięcie obrad Sesji.
« powrót do poprzedniej strony