ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-06-26 16:17:25 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Proponowany porządek obrad :

  1. Otwarcie obrad VIII Sesji Rady Gminy Brody.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 
  3. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym. 
  4. Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym. 
  5. Ocena realizacji uchwał Rady oraz wniosków Komisji za I półrocze 2011r.
  6. Informacja o sprzedaży mienia komunalnego.
  7. Rozpatrzenie: - sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Brody za 2010r. - sprawozdania finansowego Gminy Brody za 2010r.
  8. Zapoznanie się z : 
    • uchwałą RIO w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Brody za 2010r. 
    • opinią Komisji Rewizyjnej w sprawie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2010r. 
    • wnioskiem Komisji Rewizyjnej w spr. absolutorium dla Wójta Gminy Brody z tyt.wykonania budżetu za 2010r.
    • uchwałą RIO w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Brody dot. udzieleniu absolutorium Wójtowi
  9. Dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2010r. 
  10. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem Wójta Gminy Brody z wykonania budżetu za 2010r. 
  11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Brody z tyt. wykonania budżetu za 2010r. 
  12. Podjęcie uchwał w sprawie:
    • zwiększenia udziałów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów sp. z o.o. w Żarach,
    • określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
    • przyjęcia przez gminę dotacji
    • zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2011r.
    • ustanowienia diet dla sołtysów,
    • zasad udzielania i rozmiaru zniżek w realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli
    • strategii rozwiązywania problemów społecznych Gminy Brody na lata 2011-2010.
    • zmiany uchwały w sprawie zasad korzystania z terenu pomilitarnego
    • wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów na dzierżawę gruntu (ogródki) 
    • zbycia nieruchomości stanowiącej mienie komunalne Gminy Brody w drodze przetargu ustnego nieograniczonego
    • wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości w drodze bezprzetargowej – Zasieki. 
  13. Analiza potrzeb w zakresie planowania przestrzennego. 
  14. Wnioski i interpelacje radnych.
  15. Wolne wnioski.
  16. Zamknięcie obrad Sesji.
« powrót do poprzedniej strony