ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OB.271.1.2011. Nazwa zadania: Sieć wodociągowa wraz z przyłączami i Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Zasieki - etap I - SUW w ZasiekachDrukuj informację Zamówienie publiczne: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OB.271.1.2011. Nazwa zadania: Sieć wodociągowa wraz z przyłączami i Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Zasieki - etap I - SUW w Zasiekach

Szczegóły informacji

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OB.271.1.2011. Nazwa zadania: Sieć wodociągowa wraz z przyłączami i Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Zasieki - etap I - SUW w Zasiekach

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Sieć wodociągowa wraz z przyłączami i Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Zasieki - etap I - SUW w Zasiekach

Zamawiający: Gmina Brody

Finansowanie: Środki Własne

Nr UZP: 259380-2011 z dnia 25.08.2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-09-26 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-09-26 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2011-08-25 przez G.Jarosz

Treść:

 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: OB.271.1.2011.
Nazwa zadania: Sieć wodociągowa wraz z przyłączami i Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Zasieki - etap I - SUW w Zasiekach
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Gmina Brody zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Brody
Rynek 2
68-343 Brody
Telefon: 68 3712155
Faks: 68 3712015
adres strony internetowej www.brody.pl , www.bip.brody.pl
adres poczty elektronicznej gmina@brody.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek od 8,00 do 16,00 od wtorku do piątku od 7,30 do 15,30
 
Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.brody.pl (Przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Brodach, pok. Nr 5.
Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
 
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
  • dostawę i montaż kompletnej Stacji Uzdatniania Wody
  • wykonanie instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej, ogrzewania, wentylacji
  • zagospodarowanie terenu
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, wzorze umowy,
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45232430-5 Roboty w zakresie uzdatniania wody
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
Termin wykonania zamówienia: 2011-11-30
Termin wykonania zamówienia: 2012.03.31
 
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.- zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
    2. posiadania wiedzy i doświadczenia, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. uszczegółowienie - z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia, których obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, b) konstrukcyjno budowlanej, c) instalacyjnej i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
    4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena w ofercie za wykonanie zamówienia.
  2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
  4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
Informacja na temat wadium:
  1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100).
  2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego W BZ WBK Lubsko Nr 22 1090 1564 0000 0000 5600 1658. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100 %
 
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2011-09-26 do godz. 9,00 w siedzibie zamawiającego Gmina Brody Rynek 2 68-343 Brody Pokój nr 3 
 
Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-09-26, o godz. 9,30 w siedzibie zamawiającego Gmina Brody Rynek 2 68-343 Brody Pokój nr 2
 
Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
Przewidywane zamówienia uzupełniające: zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

Załączniki

Aby uzyskać dostęp do listy załączników niejawnych, należy wypełnić i przesłać poniższy formularz

« powrót do poprzedniej strony