Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
RL.13 Zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Samodzielne stanowisko do spraw rolnictwa i obrotu mieniem komunalnym
Ogłoszono dnia: 2011-05-26 12:43:29
Termin załatwienia
.
Osoba kontaktowa
Sylwia Mlynek
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy
ul. Rynek 2
68-343 Brody
poniedziałek: 8.00-16.00 wtorek – piątek: 7.30 – 15.30
Telefon kontaktowy
68/371 21 55 w. 40
Adres e-mail
gospodarka@brody.pl
Miejsce odbioru
Pokój nr. 7
Wymagane Dokumenty
- rysunek lub mapka określająca usytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej nieruchomości.
- tytuł prawny władania nieruchomością (kserokopia aktualnego aktu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości, np. odpis z księgi wieczystej, wypis z rejestru gruntów)
- jeżeli wnioskodawca nie jest właścicielem nieruchomości do wniosku należy załączyć pisemną zgodę jej właściciela na usunięcie drzew i krzewów, w przypadku kilku współwłaścicieli wymagana jest pisemna zgoda wszystkich właścicieli.
RL-13-01 Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów z nieruchomości (druk do pobrania w Urzędzie, w pokoju nr 6 lub na stronie www.bip.brody.pl).
Czas realizacji
Nie później niż w ciągu miesiąca od dnia otrzymania wniosku, a w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia otrzymania wniosku.
Opłaty
Za wydanie zezwolenia pobiera się opłaty za usunięcie drzew i krzewów. Nie pobiera się opłat w przypadkach określonych w art. 86 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1220 z późn. zm.)