Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Konsultacje społeczne

Szczegóły informacji

Konsultacje z mieszkańcami Gminy Brody dotyczące projektu uchwały Rady Miejskiej w Brodach w sprawie ustanowienia tytułu Honorowego i Zasłużonego Obywatela Gminy Brody oraz uchwalenia regulaminu nadania tytułu

Informacja ogłoszona dnia 2024-02-21 12:57:58 przez Michalina Łajtar

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAWIADOMIENIE O KONSULTACJACH SPOŁECZNYCH
 
Działając na podstawie art. 30  ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.), w związku z uchwałą Nr IV/16/11 Rady Gminy Brody w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Brody oraz uchwałą nr XLIX/264/24 Rady Gminy Brody z dnia 21 lutego 2024 r. w sprawie zarządzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Brody dotyczących projektu uchwały Rady Miejskiej w Brodach w sprawie ustanowienia tytułu Honorowego i  Zasłużonego Obywatela Gminy Brody oraz uchwalenia regulaminu nadania tytułu
 
zawiadamiam, że w okresie od 26 lutego 2024 r.  do 30 kwietnia 2024 r. prowadzone będą konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miejskiej w Brodach w sprawie ustanowienia tytułu Honorowego i  Zasłużonego Obywatela Gminy Brody oraz uchwalenia regulaminu nadania tytułu.
 
1. Uwagi i wnioski do projektu uchwały można składać:
a) pisemnie na adres: Urząd Miejski Brody Rynek 2, 68-343 Brody lub
b) drogą elektroniczną na adres e-mail: 
 
2. Wszystkie zgłoszone w trakcie konsultacji uwagi i wnioski  zostaną rozpatrzone w terminie 7 dni od daty zakończenia konsultacji, z zastrzeżeniem pkt 3.
 
3. Nie będą rozpatrywane uwagi i wnioski nie dotyczące przedmiotu badania, niezawierające danych podmiotu zgłaszającego oraz uwagi i wnioski złożone po upływie wyznaczonego terminu.

Projekt uchwały w dniu 26 lutego 2024 r. zostanie podany do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie go w  Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.brody.pl  w zakładce KONSULTACJE SPOŁECZNE oraz na stronie internetowej www.brody.pl a także tablicach ogłoszeń we wszystkich miejscowościach Gminy Brody.
 
                                                                                          Pełniąca Obowiązki Burmistrza Brodów
                                                                                          Beata Kowalczuk

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Juliusz Dudziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-21 12:57:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michalina Łajtar
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-21 12:57:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michalina Łajtar
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-26 08:30:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
309 raz(y)