Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. nieruchomości, rolnictwa oraz ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim Brody

Miejsce pracy: Brody

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski Brody

Data udostępnienia: 2024-07-09

Ogłoszono dnia: 2024-07-09

Termin składania dokumentów: 2024-07-24 14:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2024

Zlecający: Burmistrz Brodów

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.  
  4. Wykształcenie wyższe o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań stosownie do opisu stanowiska, preferowane:  gospodarka nieruchomościami, geodezja, administracja
  5. Co najmniej 3-letni staż pracy o charakterze zgodnym lub zbliżonym z wymaganiami na danym stanowisku.
  6. Znajomość przepisów prawnych dotyczących gospodarki nieruchomościami, administracji samorządowej, kodeksu postępowania cywilnego, ochrony środowiska, ochronie przyrody
  7. Umiejętność samodzielnego organizowania pracy oraz samodzielnego zdobywania wiedzy fachowej w zakresie powierzonych zadań,
  8. Znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych,
  9. Dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność,
  10. Umiejętności z zakresu komunikacji społecznej, działania pod presją czasu, interpretacji przepisów prawa, wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Systematyczność i dokładność realizacji powierzonych zadań.
  2. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa.
  3. Nieposzlakowana opinia.
  4. Dyspozycyjność, mobilność, gotowość do podróży służbowych, prawo jazdy kat. B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Współpraca z Wydziałem Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego, rzeczoznawcą majątkowym, w zakresie dokumentacji niezbędnej do oszacowania nieruchomości.
  2. Współpraca z Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w zakresie: wnioskowania zmian w Księgach wieczystych wynikających z podziałów działek, pobierania aktualnych odpisów koniecznych do prowadzonych spraw, wnioskowanie o założenie nowych Ksiąg wieczystych dla wydzielonych nieruchomości.
  3. Nadzór i realizacja w zakresie oddawania w użytkowanie wieczyste gruntów gminnych oraz sporządzanie wykazów użytkowników wieczystych dla Referatu Finansowego w celu dokonania przypisów opłat na dany rok kalendarzowy.
  4. Sporządzanie  zestawień  dzierżawców  miesięcznych i rocznych  na podstawie podpisanych umów dzierżawy z uwzględnieniem nr działki, dzierżawionej powierzchni, kwoty dzierżawy celu dokonania przypisów należności w księgowości oraz celów statystycznych.
  5. Przekształcenia w prawo własności nieruchomości, rozgraniczanie, scalanie i podział nieruchomości.
  6. Gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie i zarząd oraz ustalanie ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich.
  7. Współpraca z administracją rządową w zakresie ustalania szkód powstałych na gruntach rolnych na skutek klęsk żywiołowych.
  8. Prowadzenie spraw dotyczących łowiectwa i wędkarstwa; współpraca z Izbą Rolniczą.
  9. Współdziałanie ze służbą kwarantanny i ochrony roślin w zakresie zwalczania chwastów, chorób i szkodliwych upraw.
  10. Prowadzenie spraw dotyczących nadawania numeracji porządkowej nieruchomościom położonym w granicach administracyjnych Gminy Brody.
  11. Prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków, współpraca w tym zakresie z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
  12. Prowadzenie całości spraw związanych z ustanawianiem oraz utrzymywaniem form ochrony przyrody zgodnie z ustawą o ochronie przyrody.
  13. Prowadzenie całości spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z nieruchomości w tym administracyjnych kar pieniężnych za brak wymaganego zezwolenia.
  14. Współpraca z urzędem statystycznym, w szczególności w zakresie prowadzenia spisów rolnych.
  15. Podawanie do publicznej wiadomości informacji otrzymywanych od Powiatowego Lekarza Weterynarii w zakresie spraw publicznych.
  16. Współdziałanie ze służbą weterynaryjną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych i organizacji profilaktyki weterynaryjnej, zapobieganie bezdomności zwierząt na zasadach określonych w przepisach o ochronie zwierząt.
  17. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń lub upoważnień przełożonych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w siedzibie Urzędu, praca przy komputerze, stanowisko pracy na I piętrze, brak windy, toaleta dostosowana dla potrzeb niepełnosprawnych. Pełen etat.

V. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej własnoręcznie podpisany,
Na CV niezbędne jest umieszczenie własnoręcznie podpisanej klauzuli:
„Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na ogłaszane stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO”.
c) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
d) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie (poświadczone przez kandydata zgodność z oryginałem),
f) kserokopie dokumentów potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
i) oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,
j) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie najlepszych kandydatów (poświadczony przez kandydata za zgodność z oryginałem),
k) podpisana klauzula informacyjna

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-07-24 14:00:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie, z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: ds. nieruchomości, rolnictwa oraz ochrony środowiska”, należy składać w Urzędzie Miejskim Brody, ul. Rynek 2, 68-343 Brody w pok. nr 6 /I piętro/ lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miejski Brody, ul. Rynek 2, 68-343 Brody w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.07.2024 r. do godz. 14:00  (liczy się data wpływu do Urzędu).

VII. Informacje dodatkowe:

Po upływie terminu składania ofert zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu lista kandydatów spełniających wymagania formalne.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Zastrzegamy sobie prawo, w celu sprawdzenia kompetencji pracownika, możliwość zawarcia umowy na czas określony.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bipbrody.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu, ul. Rynek 2, 68-343 Brody.
 
Pełna treść zarządzenia w załączeniu.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
  1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w Urzędzie  Miejskim Brody jest Burmistrz Brodów  (adres: ul. Rynek 2, 68-343 Brody, tel. 68 371 22 02, e-mail: gmina@brody.pl)
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
  1. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.);
  2. 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  3. 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
    1. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.
  1. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
  2. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  3. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  5. w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
    2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Załączniki