Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Podatek od środków transportowych wnioski w sprawach ulg ( umorzeń, odroczeń, rozłożeń na raty)
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wymiar podatków i opłat lokalnych
Ogłoszono dnia: 2013-01-08 13:36:49
Termin załatwienia
.
Osoba kontaktowa
Ewelina Majewska
Miejsce załatwienia
pokój nr 4
Telefon kontaktowy
683712205 w. 204
Adres e-mail
podatki@brody.pl
Miejsce odbioru
pokój nr 9
Wymagane Dokumenty
Wiosek o odroczenie terminu płatności podatku/opłat,
Wniosek o umorzenie zaległości podatkowej/opłaty,
Wniosek o rozłożeniu na raty podatku, zaległości podatkowej, opłaty,
Wniosek zależy od ulgi z jakiej chce podatnik skorzystać,
Załączniki:,
- Oświadczenie przedsiębiorcy - w przypadku, gdy wnioskujący prowadzi działalność gospodarczą jest przedsiębiorcą
w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101, poz. 1178),
-sprawozdanie finansowe ( np. F-01, Rb- 30 ),
- Oświadczenie przedsiębiorcy - w przypadku, gdy wnioskujący prowadzi działalność gospodarczą jest przedsiębiorcą
w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101, poz. 1178),
-sprawozdanie finansowe ( np. F-01, Rb- 30 ),
- bilans,
- specyfikacja zobowiązań i należności,
- kopia planu finansowego,
- kopie deklaracji podatkowych opatrzone datownikiem Urzędu Skarbowego,
- kopie ewentualnych decyzji o spłacie zobowiązań publiczno - prawnych ( US, ZUS ),
- kopie ewentualnych umów o spłacie zaciągniętego kredytu bankowego,
- w przypadku toczących się postępowań układowych, kopia postanowienia o otwarciu postępowania układowego oraz kopia zgłoszonych wierzytelności,
- kopia ewentualnych programów naprawczych,
- dokumenty potwierdzające ewentualną kradzież pojazdu,
- umowy kupna - sprzedaży pojazdów,
- inne: na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzenia postępowania podatkowego,
Czas realizacji
30 dni
Opłaty
brak
Uwagi
1.W przypadku niezałatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy - Ordynacja podatkowa).
2.W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Sekretariacie Urzędu organu prowadzącego sprawę.
2.W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Sekretariacie Urzędu organu prowadzącego sprawę.