Rejestr zmian
Szczegóły informacji
XXVI Sesja Rady Gminy
W dniu 28.03.2013r. o godz. 900 w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się XXVI Sesja Rady Gminy Brody
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad XXVI Sesji Rady Gminy Brody
2. Przyjęcie protokołów z XXIV i XXV sesji Rady Gminy
3. Złożenie ślubowania przez nowo wybranego radnego.
4. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie
międzysesyjnym.
6. Informacja o przebiegu ferii zimowych.
7. Informacja z działalności Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2012r.
8. Informacja z działalności GOPS
9. Informacja z działalności klubów sportowych LZS Koło, Brody, ORLIK
10. Podjęcie uchwał w sprawie:
a/ określenia terminów i sposobu ustalania zaliczkowych wpłat nadwyżki środków obrotowych dokonywanych przez
samorządowe zakłady budżetowe do budżetu Gminy Brody oraz sposób i terminy rocznych rozliczeń
i dokonywania wpłat do budżetu,
b/ zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2013r.
c/ przyjęcia przez gminę dotacji
d/ zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2013 – 2020,
e/ wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy na 2014r. środków stanowiących fundusz sołecki.
f/ uchwalenia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Brody na lata 2013–2017
g/ zbycia nieruchomości stanowiącej mienie komunalne Gminy Brody w drodze przetargu
h/ wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dzierżawę gruntu cz.dz.nr 172/20
i/ wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dzierżawę gruntu cz.dz.nr 46/3
j/ określenia wysokości stawki opłaty od posiadania psa na 2013r.
k/ przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie
gminy Brody w 2013r.
l/ przejęcia od Powiatu Żarskiego zadania zarządzania przystankami komunikacyjnymi zlokalizowanymi wciągu dróg
powiatowych w granicach administracyjnych gminy Brody.
ł/ stawek opłat za korzystanie przez operatorów i przewoźników z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem
lub zarządzającym jest Gmina Brody.
m/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów w środkowej części miejscowości
Zasieki oraz terenów na granicy m. Zasieki i m. Brożek.
n/ zmian do uchwały Nr II/3/10 Rady Gminy Brody z dn. 14.12.2010r. o powołaniu stałych komisji Rady Gminy,
ustalenia zakresów ich działania i składów osobowych.
o/ uchylenia uchwały Nr XVI/123/12 rady Gminy Brody z dn. 28.05.2012r. o powołaniu komisji doraźnej
ds. współpracy z PGE Gubin sp. z o.o. w zakresie budowy kompleksu energetycznego na terenie Gminy Brody.
p/ przedłużenia obowiązywania taryf za zbiorowe zaopatrywanie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków dla
Gminy Brody
r/ regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brody,
s/ wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki
tej opłaty.
t/ przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy
Brody.
u/ odwołania Przewodniczącej Rady Gminy.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wolne wnioski.