Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-07-26 08:38:09 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

 w sprawie wdrożenia procedury monitorowania jakości wydawanych decyzji administracyjnych

 Na podstawie art.33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym

(Dz. U. z 2001r Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) oraz w związku z przystąpieniem gminy Brody do projektu „Wykwalifikowana kadra urzędników samorządowych powiatu żarskiego gwarancją sprawnego działania administracji w regionie”, zarządzam co następuje:

 

§ 1

 

Wprowadzam system monitorowania jakości wydawanych decyzji administracyjnych w Urzędzie Gminy Brody.

§ 2

Celem monitoringu jest:

 

 1)   żenie do zmniejszenia liczby decyzji administracyjnych uchylonych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze o 5% w stosunku do roku poprzedniego 

 

 2)  żenie do wydawania decyzji w ustalonym terminie   

§ 3

Procedura monitorowania:

      1)   Pracownicy wydajacy decyzje administracyjne sporzadzają zestawienie wydanych decyzji, które przyjmuje formę poniżej przedstawionej tabeli:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

L.p.

 

Liczba wydanych decyzji w roku (poprzednim) ………. ogółem –  ……….

 

W tym:

 

W tym

wydanych

po

terminie

 

Suma

decyzji uchylonych i wydanych po terminie

 

%

decyzji uchylonych i wydanych po terminie w stosunku do liczby wydanych decyzji ogółem

skierowanych do SKO

uchylonych przez SKO

 

 

 

 

 

 

 

2)     Pracownicy upoważnieni do wydawania decyzji dokonają zestawienia wydanych, uchylonych i wydanych po terminie decyzji za pełen rok kalendarzowy do 30 stycznia  roku następnego i przekażą je wyznaczonemu w Zarządzeniu pracownikowi.

3) Wyznaczony pracownik w terminie do końca lutego kazdego roku dokona zestawienia zbiorczego oraz analizy wydanych decyzji, jak również sporzadzi pisemny raport

§ 4

 

Wykonanie zarządzenia powierzam sekretarzowi gminy.

§ 5

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.