ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-05-24 12:20:25 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Proponowany porządek obrad :

  1. Otwarcie obrad XVI Sesji Rady Gminy Brody.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  3. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  4. Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  5. Informacja o stanie opieki zdrowotnej w gminie Brody.
  6. Aktualna sytuacja w lesie komunalnym oraz parku.
  7. Informacja z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi. 
  8. Informacja dot. oceny zasobów pomocy społecznej na rok 2011 dla gminy Brody.
  9. możliwości aktywizacji bezrobotnych oraz pomocy ubogim i bezrobotnym.
  10. Promocja gminy oraz pozyskiwanie środków unijnych.
  11. Pozimowa analiza stanu dróg oraz ocena zimowego utrzymania dróg w gminie Brody. 
  12. Planowanie przestrzenne w gminie – informacja.
  13. Podjęcie uchwał w sprawie:
    • przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów w środkowej części miejscowości Zasieki oraz terenów na granicy miejscowości Zasieki i miejscowości Brożek,
    • uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Brody w obrębie Jeziory Wysokie,
    • uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Jeziory Wysokie, gmina Brody.
    • uchylenia uchwały w spr. przyjęcia Gminnego Systemu Profilaktyki i Opieki nad Dzieckiem i Rodziną.
    • zmiany uchwały w spr. uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2012r.
    • zmiany uchwały nr XV/108/12 w spr. przyjęcia :Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Brody w 2012r.”
    • zasad odpłatności za użytkowanie Sali gimnastycznej pracowni komputerowej i sal lekcyjnych w Zespole Szkół w Brodach.
    • udzielenia pomocy finansowej Gminie Lubsko i/ udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Żarskiemu
    • zmian w uchwale nr XL/300/10 w spr. utworzenia wydzielonego rachunku dochodów własnych
    • zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2013-2020
    • zmian w uchwały budżetowej Gminy Brody na 2012r.
    • zmiana wynagrodzenia dla Wójta
    • wygaśnięcia mandatu radnego
  14. Wnioski i interpelacje radnych.
  15. Wolne wnioski. 
  16. Zamknięcie obrad Sesji.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Przewodnicząca Rady Gminy
Jadwiga Łanicka
« powrót do poprzedniej strony