ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia Publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OB.271.1.2011. Nazwa zadania: Sieć wodociągowa wraz z przyłączami i Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Zasieki - etap I - SUW w ZasiekachDrukuj informację Zamówienie publiczne: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OB.271.1.2011. Nazwa zadania: Sieć wodociągowa wraz z przyłączami i Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Zasieki - etap I - SUW w Zasiekach

Szczegóły informacji

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OB.271.1.2011. Nazwa zadania: Sieć wodociągowa wraz z przyłączami i Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Zasieki - etap I - SUW w Zasiekach

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Sieć wodociągowa wraz z przyłączami i Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Zasieki - etap I - SUW w Zasiekach

Zamawiający: Gmina Brody

Finansowanie: Środki Własne

Nr UZP: 259380-2011 z dnia 25.08.2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-09-26 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-09-26 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2011-08-25 przez H.Wysługocka

Treść:

 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: OB.271.1.2011.
Nazwa zadania: Sieć wodociągowa wraz z przyłączami i Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Zasieki - etap I - SUW w Zasiekach
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Gmina Brody zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Brody
Rynek 2
68-343 Brody
Telefon: 68 3712155
Faks: 68 3712015
adres strony internetowej www.brody.pl , www.bip.brody.pl
adres poczty elektronicznej gmina@brody.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek od 8,00 do 16,00 od wtorku do piątku od 7,30 do 15,30
 
Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.brody.pl (Przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Brodach, pok. Nr 5.
Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
 
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
  • dostawę i montaż kompletnej Stacji Uzdatniania Wody
  • wykonanie instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej, ogrzewania, wentylacji
  • zagospodarowanie terenu
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, wzorze umowy,
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45232430-5 Roboty w zakresie uzdatniania wody
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
Termin wykonania zamówienia: 2011-11-30
Termin wykonania zamówienia: 2012.03.31
 
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.- zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
    2. posiadania wiedzy i doświadczenia, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. uszczegółowienie - z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia, których obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, b) konstrukcyjno budowlanej, c) instalacyjnej i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
    4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena w ofercie za wykonanie zamówienia.
  2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
  4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
Informacja na temat wadium:
  1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100).
  2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego W BZ WBK Lubsko Nr 22 1090 1564 0000 0000 5600 1658. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100 %
 
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2011-09-26 do godz. 9,00 w siedzibie zamawiającego Gmina Brody Rynek 2 68-343 Brody Pokój nr 3 
 
Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-09-26, o godz. 9,30 w siedzibie zamawiającego Gmina Brody Rynek 2 68-343 Brody Pokój nr 2
 
Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
Przewidywane zamówienia uzupełniające: zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

Załączniki

  • SIWZ (RTF, 81.6 KiB) Data publikacji: 2011-08-25 | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25
  • Treść ogłoszenia (RTF, 28.3 KiB) Data publikacji: 2011-08-25 | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25
  • Załącznik NR 1 (RTF, 11.9 KiB) Data publikacji: 2011-08-25 | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25 | Formularz ofertowy wykonawcy
  • Załącznik NR 2 (RTF, 15.6 KiB) Data publikacji: 2011-08-25 | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25 | Formularz cenowy
  • Załącznik NR 3 (RTF, 5.5 KiB) Data publikacji: 2011-08-25 | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25 | Oświadczenie o spełnieniu warunków
  • Załącznik NR 4 (RTF, 7.7 KiB) Data publikacji: 2011-08-25 | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25 | oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • Załącznik NR 5 (RTF, 13.9 KiB) Data publikacji: 2011-08-25 | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25 | Wykaz robót budowlancych
  • Załącznik NR 6 (RTF, 13.2 KiB) Data publikacji: 2011-08-25 | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25 | Wykaz osób i podmiotów
  • Załącznik NR 7 (DOC, 109 KiB) Data publikacji: 2011-08-25 | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25 | Projekt umowy
  • Załącznik NR 8 (RAR, 5.1 MiB) Data publikacji: 2011-08-25 | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25 | PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY  STACJA UZDATNIANIA WODY
  • Załącznik NR 9 (PDF, 799 KiB) Data publikacji: 2011-08-25 | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25 | Kosztorys ofertowy - budowlany
  • Załącznik NR 10 (HTML, 80.3 KiB) Data publikacji: 2011-08-25 | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25 | Kosztorys - TECHNOLOGIA I INSTALACJE WEWNĘTRZNE
  • Załącznik NR 11 (PDF, 64.1 KiB) Data publikacji: 2011-08-25 | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25 | Kosztorys - instalacja elektryczna
  • Załącznik NR 12 (HTML, 332.9 KiB) Data publikacji: 2011-08-25 | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25 | Kosztorys - sieci zewnętrzne
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 184.8 KiB) Data publikacji: 2011-08-31 | Data wytworzenia informacji: 2011-09-01
  • MODYFIKACJA treści SIWZ (RTF, 26.2 KiB) Data publikacji: 2011-09-05 | Data wytworzenia informacji: 2011-09-05 | Brody, dnia 05 września 2011 r.  Do wszystkich Wykonawców postępowania Nr OB.271.1.2011.  
  • WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ (RTF, 8.6 KiB) Data publikacji: 2011-09-05 | Data wytworzenia informacji: 2011-09-05 | Brody, 2011-09-05 W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
  • Wyniki analizy wody (PDF, 794.6 KiB) Data publikacji: 2011-09-11 | Data wytworzenia informacji: 2011-09-08
  • Fundament pod konwenter SUW BRODY (PDF, 244.1 KiB) Data publikacji: 2011-09-08 | Data wytworzenia informacji: 2011-09-08
  • ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (RTF, 45.7 KiB) Data publikacji: 2011-10-04 | Data wytworzenia informacji: 2011-10-06 |

     

    OB.271.1.2011 Brody, 2011-09-30   P.P.U. WIMA COMP Budowa i Konserwacja Urządzeń Wodnych Krzysztof Szajkowski Ulica Jana Pawła II 50 Osiecznica 66-600, Krosno Odrzańskie   ZAWIADOMIENIE   O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY   dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OB.271.1.2011. Nazwa zadania: Sieć wodociągowa wraz z przyłaczami i Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Zasieki - etap I - SUW w Zasiekach   1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:   "INST-ECO" Alina i Ryszard Reba, Modrzyca, ul. Tulipanowa 2, 67-106 Otyń   Uzasadnienie wyboru: jest to oferta , która uztskała największą ilość punktów w kryterium - cena   Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2011-10-12.   Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny   W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty ---------------------------------------------------------------------------   Lp.:                          1 Nazwa wykonawcy:              Instalcompakt Sp. z o.o. Adres wykonawcy:              ul. Wierzbowa 23, Tarnowo Podgórne Cena oferty brutto:           1.347.895,50 Liczba pkt. w kryterium cena: 81,44   Lp.:                          2 Nazwa wykonawcy:              Konsorcjum Gutkowski-Gutkowski w składzie: Lider Firma Gutkowski Gutkowski Jan, Partner Gytkowski sp. z o.o. Adres wykonawcy:              ul. 17 Stycznia 92, Leszno ul. Usługowa 2, Leszno Cena oferty brutto:           1.451.613,74 Liczba pkt. w kryterium cena: 75,62   Lp.:                          3 Nazwa wykonawcy:              P.P.U. WIMA COMP Budowa i Konserwacja Urządzeń Wodnych Krzysztof Szajkowski Adres wykonawcy:              Osiecznica, ul. Jana Pawła II 50, Krosno Odrzańskie Cena oferty brutto:           1.315.602,77 Liczba pkt. w kryterium cena: 83,44   Lp.:                          4 Nazwa wykonawcy:              INST-ECO s.c. Alina i Ryszard Reba Adres wykonawcy:              Modrzyca, ul. Tulipanowa 2, Otyń Cena oferty brutto:           1.097.776,80 Liczba pkt. w kryterium cena: 100     2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.       3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.       4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.     Środki ochrony prawnej Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności: 1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)   odrzucenia oferty wykonawcy W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje. Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o: 1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub 2)   zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie. Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie. Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm)   ____________________________________ wójt Gminy Ryszard Kowalczuk  

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
G.Jarosz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-08-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
H.Wysługocka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-08-25 12:44:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-08-25 13:16:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-10-06 09:23:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3628 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony