Zamówienia Publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: na dostawę oleju opałowego lekkiego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brodach w ilości 60.000 dm³ wraz z dostawą własnym transportem na rok 2013Drukuj informację Zamówienie publiczne: na dostawę oleju opałowego lekkiego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brodach w ilości 60.000 dm³ wraz z dostawą własnym transportem na rok 2013Szczegóły informacji
na dostawę oleju opałowego lekkiego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brodach w ilości 60.000 dm³ wraz z dostawą własnym transportem na rok 2013
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brodach w ilości 45.000 dm³ wraz z dostawą własnym transportem
Zamawiający: Wójt Gminy Brody
Finansowanie: Środki Własne
Nr UZP: CPV- 11.30.00.00-3
Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-14 11:30:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-12-14 12:00:00
Ogłoszono dnia: 2012-11-14 przez Halina Wysługocka
Treść:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Batorego
ul. Kilińskiego 11, 68-343 Brody, woj. lubuskie, pow. żarski,
tel./fax 68 371-25-09, gimbrody@wp.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brodach w ilości 60.000 dm³
wraz z dostawą własnym transportem
na rok 2013.
Miejsce realizacji: Brody
Termin realizacji: rok 2013 .
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 100%
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest zamieszczona do pobrania na stronie internetowej: www.bip.brody.pl (w zakładce zamówienia publiczne)
Uprawniona do kontaktów z oferentami- Pani Maria Czernichowska,
tel.68 371-20-54, fax 68 371-25-09 w godz. 8.00 do 15.00.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego.
Termin składania ofert upływa dnia 14 grudnia 2012 r. o godz. 11.30.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 14 grudnia 2012 r. o godz. 12.00 w siedzibie zamawiającego przy ul. Kilińskiego 11 w Brodach.
Termin związania ofertą 30 dni.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ani ofert częściowych.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki dodatkowe:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a w szczególności:
▪ Wykonawcy powinni prowadzić działalność zgodną z przedmiotem zamówienia od co najmniej trzech lat
i przedstawić wykaz wykonanych w ciągu 3 lat dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością
dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.
Wykaz musi zawierać co najmniej trzy (3) dostawy polegające na dostarczeniu oleju opałowego lekkiego.
▪ Wykonawca przedstawi wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje.
Wymagane jest dysponowanie co najmniej jedną auto – cysterną.
3. Załączą do oferty wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty.
4. Zaakceptują wzór umowy, określony w części III SIWZ.
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie oparta na załączonych przez Wykonawcę dokumentach wymienionych w pkt.4 – Instrukcji dla Wykonawców SIWZ.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Halina Wysługocka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-11-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Wysługocka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-11-15 09:49:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-11-15 09:50:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-12-17 17:08:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3513 raz(y) |