Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Brody
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Gminy Brody, ul. Rynek 2, 68-343 Brody
Data udostępnienia: 2023-10-02
Ogłoszono dnia: 2023-10-02
Termin składania dokumentów: 2023-10-31 14:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2023
Zlecający: Pełniący Obowiązki Wójta Gminy Brody
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie,
2. Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
3. Co najmniej 3-letni staż pracy lub prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
7. |Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych
b. Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
2. Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawa i zagadnień związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy w zakresie ustaw: o samorządzie gminnym, KPA, o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminnym, Kodeks Cywilny, prawo budowlane, o grobach i cmentarzach wojennych, o gospodarce komunalnej, o utrzymaniu i czystości w gminach, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej.
3. Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, gospodarki wodno-kanalizacyjnej, rozwiązań technologicznych; doświadczenie w zakresie prowadzenia inwestycji
4. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność kierowania zespołem ludzkim, umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność podejmowania decyzji, sumienność, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia.
5. Odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, kreatywność, zaangażowanie, punktualność;
6. Umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres,
7. Umiejętność pracy w zespole.
8. Posiadanie prawo jazdy kat. B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Kierowanie i planowanie bieżącej działalności Referatu Gospodarki Komunalnej,
2. Zapewnienie właściwej realizacji zadań Referatu wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Brody,
3. Dokonywanie ocen pracy podległych pracowników,
4. Nadzór nad terminowością i sposobem załatwiania spraw przez pracowników Referatu,
5. Wydawanie w zakresie realizowanych zadań decyzji administracyjnych,
6. Kontrola urządzeń i administrowanych/zarządzanych obiektów.
7. Realizacja zadań z zakresu ochrony środowiska we współpracy z pozostałymi komórkami w Urzędzie Gminy, praca w terenie, nadzór nad odbiorem przyłączy wodno-kanalizacyjnych.
8. Opracowywanie projektu dochodów i wydatków budżetu gminy w części dotyczącej zakresu działania Referatu oraz stała współpraca z działem księgowym
9. Sporządzanie informacji i sprawozdań oraz analiz i ocen z zakresu prowadzonych spraw,
10. Współpraca z innymi jednostkami gminy i Urzędem
11. Organizowanie i kierowanie pracami związanymi z utrzymaniem i ochroną dróg gminnych, budynków komunalnych i innych gminnych obiektów budowlanych,
12. Zastępowanie podległych pracowników Referatu w razie ich nieobecności,
13. Realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu czynności oraz zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa, w budynku i w terenie w zakresie obowiązków kontrolno-nadzorczych. Budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługi programów specjalistycznych. Umowa o pracę w wymiarze – 1 etat Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.
V. Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony kwestionariusz osobowy,
2. Życiorys- curriculum vitae,
3. List motywacyjny,
4. Kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5. Kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, dyplomy, certyfikaty),
6. Kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
7. Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku na które prowadzony jest nabór,
9. Oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10. Oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
11. Oświadczenie kandydata o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) a także ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282 )
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-10-31 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Brody lub pocztą na adres: Urząd Gminy Brody , ul. Rynek 2, 68-343 Brody z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej”
VII. Informacje dodatkowe:
całość ogłoszenia w załączeniu