ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego Brody
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko referenta ds. organizacji obsługi Rady Gminy oraz sekretariatu w Urzędzie Gminy Brody

Miejsce pracy: Brody

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy Brody, ul. Rynek 2, 68-343 Brody

Data udostępnienia: 2022-04-29

Ogłoszono dnia: 2022-04-29

Termin składania dokumentów: 2022-05-09 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2022

Zlecający: Wójt Gminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • wykształcenie minimum średnie, preferowane administracyjne;
  • znajomość przepisów prawnych dotyczących legislacji aktów prawnych, administracji samorządowej, prawa cywilnego, prowadzenia działalności gospodarczej, wymogów dotyczących sprzedaży alkoholu
  • umiejętność samodzielnego organizowania pracy oraz samodzielnego zdobywania wiedzy fachowej w zakresie powierzonych zadań,
  • znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych,
  • dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność;
  • umiejętności z zakresu komunikacji społecznej;
  • znajomość języka niemieckiego w stopniu  podstawowym
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom. 
b. Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
  • umiejętność redagowania pism urzędowych;
  • co najmniej 2-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe, preferowane doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub wykształcenie zgodne z kierunkiem stanowiska

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie rejestru zarządzeń wójta oraz rejestru uchwał;
  2. obsługa posiedzeń komisji oraz Sesji Rady Gminy wraz z przygotowaniem;
  3. prowadzenie  całości dokumentacji z przebiegu prac Rady Gminy ;
  4. przygotowanie podjętych uchwał do publikacji;
  5. współpraca koordynacyjna w zakresie obiegu dokumentów;
  6. prowadzenie spraw dotyczących  oświadczeń majątkowych  składanych przez radnych;
  7. koordynacja organizacyjna wyborów sołeckich;
  8. prowadzenie  spraw związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej;
  9. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem pozwoleń na sprzedaż alkoholu;
  10. obsługa w zakresie korespondencji urzędu

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Gminy Brody przy ul. Rynek 2 (I piętro). Praca wymaga przemieszczania się w terenie obejmującym obszar gminy Brody. Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami:
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
  • dokumenty potwierdzające wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-05-09 15:00:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko  referenta ds.  organizacji obsługi Rady Gminy oraz sekretariatu  w Urzędzie Gminy Brody” należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Brody lub drogą pocztową na adres urzędu w terminie do dnia 9 maja  2022 roku do godz. 15:00 (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-04-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Kowalczuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-04-29 06:19:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Paś
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-04-29 06:20:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Paś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-05-19 08:13:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3064 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony