Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko referenta ds. organizacji obsługi Rady Gminy oraz sekretariatu w Urzędzie Gminy Brody
Miejsce pracy: Brody
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Gminy Brody, ul. Rynek 2, 68-343 Brody
Data udostępnienia: 2022-04-29
Ogłoszono dnia: 2022-04-29
Termin składania dokumentów: 2022-05-09 15:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2022
Zlecający: Wójt Gminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie minimum średnie, preferowane administracyjne;
- znajomość przepisów prawnych dotyczących legislacji aktów prawnych, administracji samorządowej, prawa cywilnego, prowadzenia działalności gospodarczej, wymogów dotyczących sprzedaży alkoholu
- umiejętność samodzielnego organizowania pracy oraz samodzielnego zdobywania wiedzy fachowej w zakresie powierzonych zadań,
- znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych,
- dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność;
- umiejętności z zakresu komunikacji społecznej;
- znajomość języka niemieckiego w stopniu podstawowym
- umiejętność działania pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom.
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
- umiejętność redagowania pism urzędowych;
- co najmniej 2-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe, preferowane doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub wykształcenie zgodne z kierunkiem stanowiska
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rejestru zarządzeń wójta oraz rejestru uchwał;
- obsługa posiedzeń komisji oraz Sesji Rady Gminy wraz z przygotowaniem;
- prowadzenie całości dokumentacji z przebiegu prac Rady Gminy ;
- przygotowanie podjętych uchwał do publikacji;
- współpraca koordynacyjna w zakresie obiegu dokumentów;
- prowadzenie spraw dotyczących oświadczeń majątkowych składanych przez radnych;
- koordynacja organizacyjna wyborów sołeckich;
- prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej;
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem pozwoleń na sprzedaż alkoholu;
- obsługa w zakresie korespondencji urzędu
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Gminy Brody przy ul. Rynek 2 (I piętro). Praca wymaga przemieszczania się w terenie obejmującym obszar gminy Brody. Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami:
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
- dokumenty potwierdzające wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-05-09 15:00:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referenta ds. organizacji obsługi Rady Gminy oraz sekretariatu w Urzędzie Gminy Brody” należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Brody lub drogą pocztową na adres urzędu w terminie do dnia 9 maja 2022 roku do godz. 15:00 (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-04-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Kowalczuk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-04-29 06:19:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-04-29 06:20:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-05-19 08:13:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2860 raz(y) |