ˆ

Aktualności

Szczegóły informacji

VI Sesja Rady Gminy Brody

Informacja ogłoszona dnia 2015-03-17 15:09:05 przez Tomasz Paś

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rada Gminy Brody informuje, że w  dniu 26.03.2015r.  o godz.  900,   w  świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się  VI Sesja  Rady Gminy Brody.
Proponowany porządek obrad :
  1. Otwarcie obrad VI Sesji Rady Gminy Brody.
  2. Przyjęcie protokołu z  V sesji.
  3. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  4. Informacja Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  5. Informacja z działalności bibliotek.
  6. Informacja o  stanie opieki zdrowotnej.
  7. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego w Gminie Brody.
  8. Informacja z działalności kompleksu sportowego „ORLIK”.
  9. Informacja z realizacji wniosków komisji  i uchwał rady.
  10. Podjęcie uchwał w sprawie:
  1. uchylenia uchwały nr XXX194/09 w spr. ustalenia minimalnych  stawek czynszu za dzierżawę lub najem gruntów stanowiących własność Gminy Brody.
  2. zmiany uchwały nr XXXIII/215/09 w spr. określenia zasad nabywania, zbywania i obciążenia nieruchomości
  3. zbycia nieruchomości stanowiącej mienie komunalne w drodze bezprzetargowej cz. dz. nr 268/3
  4. przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Brody w 2015r.
  5. określenia kryteriów drugiego etapu postępowania rekrutacyjnego  do publicznego przedszkola i oddziałów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Brody, oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.
  6. określenia zasad korzystania ze świetlic wiejskich Gminy Brody.
  7. ustalenia zasad przekazywania jednostkom pomocniczym składników mienia do korzystania
  8.  zmian do uchwały Nr  XLII/316/14 w spr. uchwalenia rocznego programu  współpracy z organizacjami pozarządowymi
  9. zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2015r.
  10. zwolnienia Samorządowego Zakładu Gospodarki Komunalnej z obowiązku wpłaty nadwyżki środków obrotowych.
   11. Interpelacje i zapytania radnych
   12. Wolne wnioski.  
   13. Zamknięcie obrad Sesji.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Biuro Rady
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-03-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Biuro Rady
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-03-17 15:08:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-03-17 15:09:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-17 15:09:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7898 raz(y)