ˆ

Akty prawne

Szczegóły informacji

XXIX/236/13

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: XXIX

Kadencja: VI kadencja

Data wejścia w życie: po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędo

Data podjęcia/podpisania: 2013-06-25

Tytuł aktu:

w sprawie wprowadzenia zmian w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brody

Zmienia:

XXVI/201/13

Na podstawie:

art. 18 ust. 2 pkt 15 i 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2013r., poz.594) oraz art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391ze zm.) Rada Gminy Brody, po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Żarach,

Treść:

uchwala się, co następuje:
§ 1
W uchwale Nr XXVI/201/13 Rady Gminy Brody z dnia 28 marca 2013r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie  Gminy Brody wprowadza się zmiany:
§ 21 pkt 17 otrzymuje brzmienie:
właściciel nieruchomości może przekazać nieodpłatnie do punktu selektywnego zbierania odpadów  następujące  frakcje  odpadów  komunalnych, o których mowa w § 3 ust.1 pkt 2-15.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Brody.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.