Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: XXIII/175/12Drukuj informacjęAkt prawny: XXIII/175/12Szczegóły informacji
XXIII/175/12
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: XXIII
Kadencja: VI kadencja
Data wejścia w życie: po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego
Data podjęcia/podpisania: 2012-12-28
Tytuł aktu:
w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brody
Na podstawie:
art. 18 ust. 2 pkt 15 i 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391)
Rada Gminy Brody, po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Żarach, uchwala regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brody, zwany dalej „regulaminem", w następującej treści:
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-01-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-01-06 10:37:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-01-06 10:47:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-01-06 10:47:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5701 raz(y) |