Aktualności
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
XI Sesja Rady Gminy Brody
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 26.10.2015r o godz. 1000 w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się XI Sesja Rady Gminy Brody.
Proponowany porządek obrad :
1.
|
Otwarcie obrad XI Sesji Rady Gminy Brody.
|
2.
|
Przyjęcie protokołu z X sesji.
|
3.
|
Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym, oraz realizacji wniosków komisji.
|
4.
|
Odpowiedzi Wójta na interpelacje i zapytania radnych.
|
5.
|
Informacja Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
|
6.
|
Informacja o realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2014/2015.
|
7.
|
Informacja dot. realizacji wypoczynku letniego.
|
8.
|
Informacja dotycząca oświadczeń majątkowych.
|
9.
|
Realizacja inwestycji gminnych.
|
10.
|
Podjęcie uchwał w sprawie:
|
11.
|
Interpelacje i zapytania radnych
|
12.
|
Wolne wnioski.
|
13.
|
Zamknięcie obrad Sesji.
|
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-10-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-10-20 09:26:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-10-20 09:26:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-10-20 09:26:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6153 raz(y) |
OGŁOSZENIE w sprawie aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Brody
Akapit nr 1 - brak tytułu
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY BRODY
w sprawie aktualizacji
Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Brody
W związku z planowaną aktualizacją Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Brody, przyjętej Zarządzeniem Nr 157/13 Wójta Gminy Brody z dnia 22 maja 2013 r. informuję, iż istnieje możliwość wystąpienia z wnioskiem o:
- wyłączenie z niej obiektów zabytkowych, które utraciły swoje walory historyczne bądź są w złym stanie technicznym lub/oraz
- ujęcie w niej obiektów zabytkowych charakteryzujących się wartościami historycznymi,
zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Brody.
Wniosek podpisany przez wszystkich właścicieli nieruchomości, której on dotyczy, musi zawierać:
- imię i nazwisko /imiona i nazwiska bądź nazwę jednostki organizacyjnej wraz z adresem/ami wnioskodawców,
- oznaczenie nieruchomości (dokładny adres) oraz obiektu którego dotyczy,
- uzasadnienie wniosku o wykreślenie/ujęcie obiektu z ewidencji zabytków,
- dokumentację fotograficzną wnioskowanego obiektu.
Wnioski należy składać w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Gminy w Brodach, Rynek 2, 68-343 Brody, w terminie do dnia 31 grudnia 2015 r.
Z uwagi na fakt, iż zgodnie z art. 22 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.) w gminnej ewidencji zabytków powinny być ujęte zabytki nieruchome znajdujące się w wojewódzkiej ewidencji zabytków, wyłączenie jakichkolwiek obiektów z gminnej ewidencji zabytków wymaga wcześniejszego wykreślenia ich z ewidencji wojewódzkiej.
Wobec powyższego, wnioski, które wpłyną do tut. Urzędu w wyznaczonym powyżej terminie zostaną przekazane Lubuskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków w Zielonej Górze, celem ich rozpatrzenia.
Informuję jednocześnie, iż aktualnie obowiązująca w/w Gminna Ewidencja Zabytków Gminy Brody dostępna jest w siedzibie Urzędu Gminy w Brodach, Rynek 2, 68-343 Brody (pok. nr 7) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Brody.
Wszelkie informację można uzyskać w Urzędzie Gminy w Brodach (pokój nr 7) lub pod numerem tel. (68) 3712155 w. 203.
Wójt
(-) Ryszard Kowalczuk
Pobierz dane XML OGŁOSZENIE w sprawie aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Brody Drukuj informację OGŁOSZENIE w sprawie aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Brody
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sylwia Klepadło |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-10-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Klepadło |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-10-15 13:03:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-10-15 13:03:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-10-15 13:07:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6392 raz(y) |
Posiedzenie komisji Budżetu i Rolnictwa
Akapit nr 1 - brak tytułu
ZAWIADOMIENIE
W dniu 16.10.2015r. o godz. 9 00 w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się posiedzenie komisji Budżetu i Rolnictwa.
Przewodniczący Komisji
Marek Tracz
Pobierz dane XML Posiedzenie komisji Budżetu i Rolnictwa Drukuj informację Posiedzenie komisji Budżetu i Rolnictwa
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-10-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-10-10 11:24:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-10-10 11:24:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-10-10 11:24:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6332 raz(y) |
Posiedzenie komisji Mienia Komunalnego, Handlu, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska
Akapit nr 1 - brak tytułu
ZAWIADOMIENIE
W dniu 15.10.2015r. o godz. 9 00 w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się posiedzenie komisji Mienia Komunalnego, Handlu, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska.
Przewodniczący Komisji
Marian Kowalski
Pobierz dane XML Posiedzenie komisji Mienia Komunalnego, Handlu, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska Drukuj informację Posiedzenie komisji Mienia Komunalnego, Handlu, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-10-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-10-10 11:23:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-10-10 11:23:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-10-10 11:24:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6194 raz(y) |
ZAWIADOMIENIE - Posiedzenie komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 12.10.2015r. o godz. 9 00 świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się posiedzenie komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych.
Przewodniczący Komisji
Roman Janczewski
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIE - Posiedzenie komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych Drukuj informację ZAWIADOMIENIE - Posiedzenie komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-10-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-10-08 07:13:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-10-08 07:13:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-10-08 07:13:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6247 raz(y) |
Aktualizacja Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami wraz z Planem Inwestycyjnym w zakresie odpadów komunalnych
Akapit nr 1 - brak tytułu
Załączniki
Pobierz dane XML Aktualizacja Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami wraz z Planem Inwestycyjnym w zakresie odpadów komunalnych Drukuj informację Aktualizacja Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami wraz z Planem Inwestycyjnym w zakresie odpadów komunalnych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Justyna Faber |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-09-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Faber |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-09-24 07:42:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-09-24 07:42:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-09-24 07:42:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6381 raz(y) |
X Sesja Rady Gminy Brody
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 10.09.2015r.o godz. 900, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się X Sesja Rady Gminy Brody.
Proponowany porządek obrad :
1.
|
Otwarcie obrad X Sesji Rady Gminy Brody.
|
2.
|
Podsumowanie konkursu „Estetyczna posesja”.
|
3.
|
Przyjęcie protokołu z IX sesji.
|
4.
|
Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
|
5.
|
Informacja Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
|
6.
|
Informacja z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2015r.
|
7.
|
Ocena realizacji wniosków komisji oraz uchwał Rady za I półrocze 2015r.
|
8.
|
Podjęcie uchwał w sprawie:
a/ wyrażenia zgody na zbycie w trybie przetargu nieruchomości stanowiącej mienie komunalne Gminy Brody.
b/ zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2015r.
|
9.
|
Interpelacje i zapytania radnych
|
10.
|
Wolne wnioski.
|
11.
|
Zamknięcie obrad Sesji.
|
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-09-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-09-09 07:49:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-09-09 07:49:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-09-09 07:49:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6816 raz(y) |
ZAWIADOMIENIE - posiedzenie komisji Budżetu i Rolnictwa
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 4.09.2015r. o godz. 9 00 w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się posiedzenie komisji Budżetu i Rolnictwa.
Przewodniczący Komisji
Marek Tracz
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIE - posiedzenie komisji Budżetu i Rolnictwa Drukuj informację ZAWIADOMIENIE - posiedzenie komisji Budżetu i Rolnictwa
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-09-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-09-01 08:39:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-09-01 08:39:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-09-01 08:39:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6977 raz(y) |
ZAWIADOMIENIE- posiedzenie komisji Mienia Komunalnego, Handlu, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 3.09.2015r. o godz. 9 00 w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się posiedzenie komisji Mienia Komunalnego, Handlu, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska.
Przewodniczący Komisji
Marian Kowalski
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIE- posiedzenie komisji Mienia Komunalnego, Handlu, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska Drukuj informację ZAWIADOMIENIE- posiedzenie komisji Mienia Komunalnego, Handlu, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-09-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-09-01 08:38:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-09-01 08:38:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-09-01 08:38:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6811 raz(y) |
Plan Gospodarki Niskoemisyjnej - ankieta
Akapit nr 1 - brak tytułu
Gmina Brody opracowuje Plan Gospodarki Niskoemisyjnej (PGN). To dokument strategiczny, opisujący kierunki działań zmierzających do osiągnięcia celów pakietu klimatyczno-energetycznego tj. redukcji emisji gazów cieplarnianych, zwiększenia udziału energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, zwiększenia efektywności energetycznej oraz poprawy jakości powietrza, a także zmiany postaw konsumpcyjnych użytkowników energii.
Celem wdrażania Planu jest poprawa stanu środowiska i jakości życia mieszkańców naszej Gminy poprzez działania w zakresie m.in. ograniczenia emisji zanieczyszczeń pyłowo – gazowych, termomodernizacji budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej, modernizacji i rozbudowy infrastruktury drogowej, zmniejszenia energochłonności oświetlenia ulicznego oraz innych dziedzin funkcjonowania Gminy.
Dobrze opracowany Plan Gospodarki Niskoemisyjnej pozwoli podnieść szanse Gminy, mieszkańców i podmiotów działających na jej terenie na uzyskanie dofinansowania ze środków krajowych i europejskich.
Aby jak najlepiej rozpoznać i zdiagnozować potrzeby naszej Gminy w zakresie modernizacji źródeł ciepła oraz termomodernizacji budynków przekazujemy Państwu krótką ankietę z prośbą o jej wypełnienie i przekazanie, niezależnie od chęci uczestnictwa w przyszłych potencjalnych Programach wdrażanych przez Gminę. Wypełnienie ankiety nie jest żadnym wiążącym zobowiązaniem z Państwa strony, stanowi natomiast ważną informację dla nas o możliwościach dalszej poprawy jakości powietrza w naszej Gminie.
Wszelkie informacje dotyczące PGN wraz z ankietą znajdą Państwo na stronie internetowej Urzędu Gminy www.brody.pl
|
Dodatkowe informacje uzyskacie Państwo w Urzędzie Gminy lub u Wykonawcy PGN – DM Doradztwo Damian Łysek, Zalesie Królewskie 16,
86-182 Świekatowo; e-mail:
Wypełnioną ankietę należy złożyć w Urzędzie Gminy lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy w Brodach
ul. Rynek 2
68-343 Brody
ul. Rynek 2
68-343 Brody
lub przesłać drogą elektroniczną na adres:
Dziękujemy Państwu za pomoc w opracowaniu PGN.
Wójt Gminy Brody
Ryszard Kowalczuk
Pobierz dane XML Plan Gospodarki Niskoemisyjnej - ankieta Drukuj informację Plan Gospodarki Niskoemisyjnej - ankieta
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Helena Miklaszewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-09-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Helena Miklaszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-09-01 08:11:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-09-01 08:11:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-09-01 08:11:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7020 raz(y) |