ˆ

Aktualności

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Lokalna Grupa Działania – Grupa Łużycka - Informacje na temat warunków i zasad udzielania pomocy

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacje na temat warunków i zasad udzielania pomocy w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW 2014–2020
 
Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania – Grupa Łużycka” pierwsze nabory wniosków będzie ogłaszało w zakresie realizacji:
  • celu ogólnego 1 – Tworzenie warunków dla zrównoważonego rozwoju obszaru LGD:
  • przedsięwzięcia dotyczące infrastruktury rekreacyjnej i kulturowej – limit środków 1 000 000,00 zł;
  • poprawa estetyki przestrzeni publicznej – limit środków 150 000,00 zł;
  • celu ogólnego 2 – Wzmocnienie konkurencyjności gospodarczej obszaru LGD:
  • zwiększanie liczby podmiotów gospodarczych na obszarze LGD – limit środków 960 000,00 zł;
  • rozwój lokalnej przedsiębiorczości – limit środków 810 000,00 zł;
  • utrzymanie miejsc pracy – limit środków 75 000,00 zł;
  • celu ogólnego 3 – Wzrost inicjatyw ukierunkowanych na turystykę i dziedzictwo lokalne:
  • przedsięwzięcia dotyczące infrastruktury turystycznej – limit środków 100 000,00 zł.
Planowany termin naboru wniosków to grudzień 2016 roku.
Udostępnione przez ARiMR formularze wniosków o przyznanie pomocy, umów oraz wniosków o płatność dostępne są na stronie internetowej LGD www.grupaluzycka.pl, w zakładce WZORY DOKUMENTÓW.
Szczegóły dotyczące warunków i zasad udzielania pomocy zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.  Zostały również zapisane w Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2014-2020 oraz Procedurze oceny i wyboru operacji w ramach LSR. W związku z wejściem w życie 3 września br. rozporządzenia zmieniającego powyższe rozporządzenie trwają prace nad dostosowaniem wewnętrznych dokumentów LGD do obowiązujących przepisów.
 
Więcej informacji na temat możliwości uzyskania dofinansowania można uzyskać w biurze Stowarzyszenia w Lubsku, ul. Kopernika 19 lub pod numerem telefonu 68 457 61 50.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Helena Miklaszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-09-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Helena Miklaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-30 09:09:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-30 09:11:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-30 09:19:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5636 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

XX Sesja Rady Gminy Brody

Akapit nr 1 - brak tytułu

               W dniu 30.09.2016r.  o godz. 900,  w  świetlicy OSP Brody  odbędzie się XX Sesja Rady Gminy Brody,
 
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad XX Sesji Rady Gminy Brody.
2. Przyjęcie protokołu z XIX sesji. Rady Gminy Brody.
3. Wręczenie nagród w konkursie „Najładniejsza posesja i najładniejsze sołectwo – miejsce użyteczności publicznej na terenie Gminy Brody w 2016r.”
4. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Informacja Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6. Informacja o realizacji wniosków komisji za I półrocze 2016r.
7. Informacja z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2016r.
8. Informacja dot. budynku po byłej  bibliotece w Bieczu.
9. Podjęcie uchwał w sprawie:
    - wyrażenia zgody na przekazanie na rzecz   Gminnej Biblioteki Publicznej w Brodach  nieruchomości niezabudowanej w drodze darowizny
    - wyrażenia zgody na przekazanie na rzecz Gminnej Biblioteki Publicznej w Brodach  nieruchomości zabudowanej, w drodze darowizny.
    - zbycia nieruchomości stanowiącej mienie komunalne Gminy Brody w drodze bezprzetargowej
    - zarządzenia wyborów sołtysa w m. Jałowice.
    - zmiana uchwały budżetowej Gminy Brody na 2016r.
10. Interpelacje i zapytania radnych.
11. Wolne wnioski
12. Zamknięcie obrad Sesji.        

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Biuro Rady
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-09-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Biuro Rady
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-27 07:51:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-27 07:52:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-27 07:52:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5683 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE - poszukiwani rzeczoznawcy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sylwia Klepadło
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-09-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwia Klepadło
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-22 13:09:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-22 13:09:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-22 13:09:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5565 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Jednodniowe warsztataty z polsko-niemieckiej animacji językowej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Polsko-Niemiecka Współpraca Młodzieży (PNWM) i stowarzyszenie die Station für Technik, Naturwissenschaften, Kunst – Weißwasser e.V. zapraszają do udziału w jednodniowych warsztatach z polsko-niemieckiej animacji językowej, które odbędą się w Weißwasser (10 km od przejścia granicznego w Łęknicy) w dn. 18 listopada 2016 r. w godz. 10:00-17:00. Warsztaty skierowane są do osób organizujących lub planujących organizację polsko-niemieckich projektów wymiany z udziałem dzieci lub młodzieży. Więcej informacji na temat cyklu warszatów animacyjnych Zip-Zap znajdą Państwo na stronie internetowej PNWM i w załączeniu.

Animacja językowa...
...jest metodą wspierającą komunikację i integrację w grupie międzynarodowej. Umożliwia ona przełamanie barier językowych i wzbudza zainteresowanie językiem obcym. Ćwiczenia bazują na komunikacyjnych grach językowych, które pomagają otworzyć się młodzieży na język obcy. Jak animacja językowa wygląda w praktyce i co sądzą o niej sami uczestnicy wymian? Zapraszamy do obejrzenia krótkiegofilmu informacyjnego!

Grupa docelowa warsztatów 
Warsztaty skierowane są do osób organizujących lub planujących w najbliższym czasie organizację polsko-niemieckich projektów wymiany z udziałem dzieci lub młodzieży.
Język warsztatów
Polski i niemiecki. Zapewniamy tłumaczenie konsekutywne. 
 
Opłata za udział
20 zł (opłata obejmuje koszty programu, materiałów i wyżywienia)
Zgłoszenia
W celu zgłoszenia prosimy korzystać z formularza zgłoszeniowego online na stronie internetowej PNWM.  Zgłoszenia będą przyjmowane do dn. 04.11.2016 r.
Miejsce warsztatów
Station für Technik, Naturwissenschaften, Kunst – Weißwasser e.V.
Prof.-Wagenfeld-Ring 130
02943 Weißwasser
Kontakt
Markus Güttler & Claudia Müller

tel.  +49 3576 290 390
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Helena Miklaszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-09-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Helena Miklaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-22 12:08:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-22 12:08:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-22 12:08:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5625 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

UWAGA - Zainteresowani uprawą maku i konopi włóknistych w roku 2017

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sylwia Klepadło
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-09-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwia Klepadło
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-22 11:56:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-22 12:04:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-22 12:04:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5572 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacje dotyczące sposobu unieszkodliwiania padłej trzody chlewnej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sylwia Klepadło
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-09-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwia Klepadło
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-20 08:58:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-20 08:59:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-20 08:59:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5477 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Rozwój Portu Lotniczego Zielona Góra/Babimost

Akapit nr 1 - brak tytułu

Nowe kierunki latania? Wypełnij ankietę! Lwów, Londyn, a może Oslo? Dokąd polecimy z Babimostu? Na regionalnych stronach Gazety Wyborczej (Zielona Góra,Gorzów Wlkp.) ruszyła ankieta internetowa, w której Lubuszanie mogą wypowiedzieć się na temat oczekiwanych kierunków latania z Babimostu. Ankieta to pięć pytań, których wypełnienie zajmie dosłownie minutę. Zapraszamy do udziału! Głosy można oddawać do końca września.
Ankieta ma udzielić odpowiedzi na pytania dotyczące preferencji mieszkańców naszego regionu co do kierunków latania, zarówno jeśli chodzi o połączenia krajowe, jak i międzynarodowe. Pojawia się również pytanie o wakacyjne loty czarterowe, m.in. do Hiszpanii, Chorwacji, Włoch. Wyniki ankiety zostaną wzięte pod uwagę w rozmowach z potencjalnymi przewoźnikami lotniczymi, którzy mieliby świadczyć swoje usługi dla województwa lubuskiego.
Ankieta dostępna jest również na regionalnych stronach internetowych Gazety Wyborczej:
Ankieta także na funpage'u Portu Lotniczego Zielona Góra/Babimost: https://www.facebook.com/IEG.EPZG/?ref=aymt_homepage_panel .
Katarzyna Fedro
Wydział Portu Lotniczego Zielona Góra/Babimost
e-mail: , tel: 68 456 54 60
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Juliusz Dudziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-09-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Juliusz Dudziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-20 08:54:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-20 08:54:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-20 08:56:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5461 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Punkt Informacji i Wsparcia - Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem

Akapit nr 1 - brak tytułu

Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem
Punkt Informacji i Wsparcia
ulotka

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Juliusz Dudziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-09-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Juliusz Dudziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-20 08:50:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-20 08:50:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-20 08:50:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5303 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Posiedzenie komisji Budżetu i Rolnictwa

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAWIADOMIENIE
                   W dniu 20.09.2016r. o godz. 9 00  w świetlicy remizy OSP w Brodach  odbędzie się  posiedzenie  komisji Budżetu i Rolnictwa.
Przewodniczący Komisji
Marek  Tracz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Biuro Rady
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-09-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Biuro Rady
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-15 07:45:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-15 07:45:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-15 07:45:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5405 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Posiedzenie komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
ZAWIADOMIENIE
                   W dniu 19.09.2016r. o godz. 8 00 świetlicy remizy OSP w Brodach  odbędzie się posiedzenie komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych.
Przewodniczący Komisji
Roman Janczewski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brody
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Biuro Rady
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-09-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Biuro Rady
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-15 07:44:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-15 07:44:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-15 07:44:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5292 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji