Aktualności
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Środki jakie należy podjąć w związku z wystąpieniem afrykańskiego pomoru świń
Załączniki
Pobierz dane XML Środki jakie należy podjąć w związku z wystąpieniem afrykańskiego pomoru świń Drukuj informację Środki jakie należy podjąć w związku z wystąpieniem afrykańskiego pomoru świń
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sylwia Klepadło |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-04-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Klepadło |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-04-03 11:22:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-04-03 11:23:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-04-03 11:23:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4208 raz(y) |
NABORY WNIOSKÓW W LGD ZAKOŃCZONE!
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 15 marca 2018r. Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania – Grupa Łużycka” zakończyło nabory wniosków na realizację operacji przez podmioty inne niż LGD. Nabory trwały od 28 lutego do 15 marca 2018r. Wnioski można było składać w godzinach od 8.00 do 15.00, a w ostatnim dniu naboru, tj. 15.03.2018r. od 8.00 do 13.00 (zgodnie z ogłoszeniami o naborach).
- W ramach naboru nr 1/2018/IRiK w zakresie Przedsięwzięcia 1.3.1. Rozwój obiektów infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej złożono 8 wniosków. Wnioskowana kwota pomocy 1 393 123,69 zł. Limit środków w naborze 1 394 940,00 zł.
- W ramach naboru nr 2/2018/P w zakresie Przedsięwzięcia 2.1.1. Podejmowanie działalności gospodarczej złożono 23 wnioski. Wnioskowana kwota pomocy 1 380 000,00 zł. Limit środków w naborze 1 560 000,00 zł.
- W ramach naboru nr 3/2018/R w zakresie Przedsięwzięcia 2.2.1. Rozwijanie działalności gospodarczej złożono 9 wniosków. Wnioskowana kwota pomocy 2 038 227,00 zł. Limit środków w naborze 1 254 000,00 zł.
- W ramach naboru nr 4/2018/IT w zakresie Przedsięwzięcia 3.1.1. Rozwój infrastruktury turystycznej złożono 1 wniosek. Wnioskowana kwota pomocy 67 892,11 zł. Limit środków w naborze 200 000,00 zł.
- W ramach naboru nr 5/2018/Z w zakresie Przedsięwzięcia 3.2.1. Zachowanie lokalnego dziedzictwa – konserwacja i restauracja zabytków złożono 1 wniosek. Wnioskowana kwota pomocy 215 581,38 zł. Limit środków w naborze 250 000,00 zł.
Pobierz dane XML NABORY WNIOSKÓW W LGD ZAKOŃCZONE! Drukuj informację NABORY WNIOSKÓW W LGD ZAKOŃCZONE!
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Juliusz Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Juliusz Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-29 12:53:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-29 12:53:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-29 12:53:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3974 raz(y) |
Posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego
ZAWIADOMIENIE
W dniu 26.03.2018r. o godz. 9 00 w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego.
Przewodniczący Komisji
Marek Tracz
Pobierz dane XML Posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego Drukuj informację Posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-22 08:59:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-22 08:59:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-22 08:59:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4067 raz(y) |
KOMUNIKAT
Akapit nr 1 - brak tytułu
W związku ze szkoleniem – Ochrona danych osobowych w jednostkach samorządu terytorialnego z uwzględnieniem nowych regulacji, tzw. RODO informuję, że w dn. 27.03.2018 r. w godz. 9.00 – 12.00 mogą wystąpić utrudnienia związane z obsługą interesantów.
Wójt Gminy Brody
(-) Ryszard Kowalczuk
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Justyna Kuchta |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Kuchta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-20 08:41:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-20 08:41:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-20 08:41:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3979 raz(y) |
Posiedzenie komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego
Akapit nr 1 - brak tytułu
ZAWIADOMIENIE
W dniu 21.03.2018r. o godz. 9 00 w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się posiedzenia komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego.
Przewodniczący Komisji
Marian Kowalski
Pobierz dane XML Posiedzenie komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego Drukuj informację Posiedzenie komisji Oświaty, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-15 08:48:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-15 08:48:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-15 08:48:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4225 raz(y) |
Posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego
Akapit nr 1 - brak tytułu
ZAWIADOMIENIE
W dniu 20.03.2018r o godz. 900 w sali nr 2 Urzędu Gminy Brody odbędzie się posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego.
Przewodniczący Komisji
Marek Tracz
Pobierz dane XML Posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego Drukuj informację Posiedzenia komisji Budżetu i Mienia Komunalnego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-13 09:30:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-13 09:30:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-13 09:30:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4364 raz(y) |
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Zaproszenie na spotkania
Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze zaprasza na spotkania informacyjne potencjalnych beneficjentów, którzy są zainteresowani aplikowaniem o środki w konkursie ogłoszonym 6 marca 2018 r. w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych na regionalnym rynku pracy – projekty konkursowe, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Spotkanie w Zielonej Górze
Miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze
ul. Wyspiańskiego 15
65-036 Zielona Góra
pokój 01
Termin: 14 marca 2018 r., godz. 900 – 1400
Formularz należy przesłać do 12 marca 2018 r.
Miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze
ul. Wyspiańskiego 15
65-036 Zielona Góra
pokój 01
Termin: 14 marca 2018 r., godz. 900 – 1400
Formularz należy przesłać do 12 marca 2018 r.
Spotkanie w Gorzowie Wlkp.
Miejsce: Filia Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
ul. Kombatantów 34
66-400 Gorzów Wlkp.
Termin: 15 marca 2018 r., godz. 1000 – 1500
Formularz należy przesłać do 13 marca 2018 r.
Agenda spotkania:
Miejsce: Filia Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
ul. Kombatantów 34
66-400 Gorzów Wlkp.
Termin: 15 marca 2018 r., godz. 1000 – 1500
Formularz należy przesłać do 13 marca 2018 r.
Agenda spotkania:
- Regulamin konkursu – kluczowe zagadnienia/wymagania w kontekście ubiegania się o dofinansowanie.
- System Obsługi Wniosków Aplikacyjnych (SOWA) – zagadnienia techniczne.
- Zasada równości szans w perspektywie finansowej 2014-2020.
Osoby zainteresowane uczestnictwem w spotkaniach proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go na adres
.W przypadku dużego zainteresowania uczestnictwem w spotkaniach Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze zastrzega sobie możliwość: ograniczenia liczby osób zgłoszonych na formularzu z jednej instytucji i/lub wcześniejszego zakończenia przyjmowania zgłoszeń, o czym powiadomi Państwa w przesłanej informacji zwrotnej dotyczącej zgłoszenia.W przypadku zgłoszenia się na dane spotkanie liczby osób mniejszej niż 5 Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze zastrzega sobie możliwość rezygnacji z przeprowadzenia spotkania. W takim przypadku osobom zainteresowanym uczestnictwem w spotkaniu zaproponowany zostanie inny termin, o ile spotkanie w innym terminie będzie organizowane i/lub będzie możliwość przyjęcia na nie większej liczby osób.
Udział w spotkaniach jest bezpłatny, warunkiem uczestnictwa jest wysłanie formularza zgłoszeniowego w wyżej wskazanych terminach.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Zielonej Górze, ul. Wyspiańskiego 15, pokój 311, numer telefonu 68 456 56 04, adres e-mail .
Konkurs na dofinansowanie projektów wspierających osoby młode do 29 roku życia
Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze zachęca do wzięcia udziału w konkursie na dofinansowanie projektów wspierających osoby młode do 29 roku życia.
6 marca br. został ogłoszony nabór wniosków o dofinansowanie projektów w Programie Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój.
TERMIN NABORU PROJEKTÓW:
I runda 9 – 17 kwietnia 2018 r.
II runda 5 – 13 czerwca 2018 r.
Projekty mają przyczynić się do znalezienia pracy przez osoby młode do 29 roku życia, w tym w szczególności osoby, które nie uczestniczą w kształceniu i szkoleniu (tzw. młodzież NEET). Pomoc udzielana będzie osobom biernym zawodowo ale również imigrantom, reemigrantom, osobom odchodzącym z rolnictwa, tzw. ubogim pracującym – zatrudnionym na umowy krótkoterminowe lub cywilnoprawne.
W konkursie o dofinansowanie mogą ubiegać się:
- publiczne służby zatrudnienia,
- Ochotnicze Hufce Pracy,
- agencje zatrudnienia,
- instytucje szkoleniowe,
- instytucje dialogu społecznego,
- instytucje partnerstwa lokalnego.
Formy pomocy możliwe do zrealizowania w projektach to m.in.:
- doradztwo zawodowe, nauka aktywnego poszukiwania pracy,
- szkolenia i kursy, które pozwolą na zmianę lub podwyższenie kompetencji lub kwalifikacji potrzebnych na rynku pracy,
- staże i praktyki zawodowe,
- pokrycie kosztów dojazdu do pracy lub wstępnego zagospodarowania w nowym miejscu zamieszkania,
- niwelowanie barier, na jakie napotykają osoby z niepełnosprawnościami w zdobyciu i utrzymaniu zatrudnienia, np. poprzez doposażenie stanowiska pracy do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- pośrednictwo pracy.
Udział w projektach jest bezpłatny, dodatkowo uczestnicy mogą otrzymać zwrot kosztów dojazdu na szkolenia, staże i praktyki, stypendia szkoleniowe i stażowe, zwrot kosztów opieki nad dzieckiem czy inną osobą zależną. Wszelka pomoc udzielana w projektach będzie dostosowana do potrzeb i możliwości osób z niepełnosprawnościami. Realizatorzy projektów w razie potrzeby zastosują wszelkie niezbędne usprawnienia, na które mogą otrzymać dodatkową pulę pieniędzy.
Kwota przeznaczona na dofinansowanie wszystkich projektów w konkursie wynosi 12 548 100,00 zł, w tym wsparcie finansowe z Europejskiego Funduszu Społecznego to 10 575 538,68 zł. Wnioskodawcy zobowiązani są do wniesienia 5% wkładu własnego.
Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie wszystkich, którzy mają pomysł, jak wspomóc osoby w trudnej sytuacji na rynku pracy, jak zmotywować je do działania i poprawić ich sytuacją zawodową i osobistą, a dzięki temu wpłynąć również na rozwój regionu.
Szczegóły na temat naboru wniosków wnioskodawcy znajdą na stronie WUP: http://power.wupzielonagora.praca.gov.pl/ oraz w Punkcie Informacyjnym EFS mieszczącym się w WUP: ul. Wyspiańskiego 15, pok. 311, tel. 68 456 56 04, adres e-mail
.
Załączniki
Pobierz dane XML Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Drukuj informację Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Juliusz Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Juliusz Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-08 11:50:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-08 12:32:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-08 12:33:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4518 raz(y) |
Program Rewitalizacji Gminy Brody
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
Wójt Gminy Brody serdecznie zaprasza wszystkich mieszkańców Gminy do udziału w spotkaniach informacyjnych oraz w kolejnych warsztatach rewitalizacyjnych w ramach projektu pn. ”Potencjał miejsca kapitałem społecznym – Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych w Gminie Brody”.
Celem spotkań informacyjnych i warsztatów jest popularyzacja tematyki rewitalizacji i włączenie społeczeństwa do działań przygotowawczych oraz przedstawienie harmonogramu prac nad „Programem Rewitalizacji Gminy Brody do roku 2020, z perspektywą do 2030 roku.
Istotnym punktem warsztatów będzie sformułowanie zadań do realizacji, możliwie bliskich oczekiwaniom i potrzebom społeczności naszej Gminy.
Najbliższe spotkania odbędą się:
- dnia 16.03.2018 r., godz. 15:00 w Jeziorach Dolnych, świetlica wiejska;
- dnia 19.03.2018 r., godz. 15:00 w Brodach, Urząd Gminy Brody sala USC pok. nr 2;
- dnia 22.03.2018 r., godz. 15:00 w Brodach, Urząd Gminy Brody sala USC pok. nr 2;
- dnia 26.03.2018 r., godz. 15:00 w Brodach, Urząd Gminy Brody sala USC pok. nr 2.
Najbliższe warsztaty odbędą się:
- dnia 15.03.2018 r., godz. 16:00 w Bieczu, sala Filii GBP;
- dnia 16.03.2018 r., godz. 16:00 w Jeziorach Dolnych, świetlica wiejska;
- dnia 19.03.2018 r., godz. 16:00 w Brodach, Urząd Gminy Brody sala USC pok. nr 2;
- dnia 22.03.2018 r., godz. 16:00 w Brodach, Urząd Gminy Brody sala USC pok. nr 2;
- dnia 26.03.2018 r., godz. 16:00 w Brodach, Urząd Gminy Brody sala USC pok. nr 2.
Zapraszam do uczestnictwa i aktywnego udziału w dyskusji
Pobierz dane XML Program Rewitalizacji Gminy Brody Drukuj informację Program Rewitalizacji Gminy Brody
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Michalina Łajtar |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Michalina Łajtar |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-08 10:38:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-08 10:38:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-08 10:38:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4595 raz(y) |
Fundusz Inicjatyw Obywatelskich w 2018 roku - możliwości i oczekiwania
Załączniki
Pobierz dane XML Fundusz Inicjatyw Obywatelskich w 2018 roku - możliwości i oczekiwania Drukuj informację Fundusz Inicjatyw Obywatelskich w 2018 roku - możliwości i oczekiwania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Michalina Łajtar |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Michalina Łajtar |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-08 09:46:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-08 09:47:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-08 09:48:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4389 raz(y) |
Wycinka drzew
Akapit nr 1 - brak tytułu
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sylwia Klepadło |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Klepadło |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-08 09:06:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-08 09:07:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-08 09:07:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4333 raz(y) |