- Koło
- data 08.01.2011 godzina 18:00
- Datyń
- data 11.01:2011 godzina 16:00
- Kumiałtowice
- data 15.01.2011 godzina 17:00
- Jasienica
- data 19.01.2011 godzina 16:00
- Grodziszcze
- data 12.01.2011 godzina 17:30
- Brody
- data 22.01.2011 godzina 17:45
- Jeziory Wysokie
- data 24.01.2011 godzina17:45
- Janiszowice
- data 24.01.2011 godzina 16:30
- Zasieki
- data 05.02.2011 godzina 12:00
- Suchodół
- data 08.02.2011 godzina 16:00
- Jeziory Dolne
- data 08.02.2011godzina 17:30
- Nabłoto
- data 10.02.2011 godzina16:30
- Biecz
- data 12.02.2011 godzina12:00
Aktualności
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
W dniu 30.05.2011r. o godz. 900, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się VII Sesja Rady Gminy Brody
Proponowany porządek obrad :
- Otwarcie obrad VII Sesji Rady Gminy Brody.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Informacja radnego powiatowego p. Benedykta Szafrańskiego .
- Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Możliwości aktywizacji bezrobotnych oraz pomocy ubogim i bezrobotnym.
- Propozycje form wypoczynku dzieci i młodzieży podczas wakacji.
- Analiza stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego w gminie.
- Promocja Gminy oraz pozyskiwanie środków unijnych.
- Podjęcie uchwał w sprawie:
- zmiany do uchwały nr VII/50/90 Rady Gminy Brody z dn.30.11.1990r. w spr. utworzenia jednostek pomocniczych –sołectw na terenie Gminy Brody,
- nadania Statutu Sołectwu Marianka.
- Wnioski i interpelacje radnych.
- Wolne wnioski. .
- Zamknięcie obrad Sesji.
Pobierz dane XML W dniu 30.05.2011r. o godz. 900, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się VII Sesja Rady Gminy Brody Drukuj informację W dniu 30.05.2011r. o godz. 900, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się VII Sesja Rady Gminy Brody
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: M.Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-05-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: M.Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-05-26 08:59:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Grzegorz Jarosz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-05-26 08:59:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Grzegorz Jarosz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-06-03 09:16:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2946 raz(y) |
Ocena zadowolenia z usług Urzędu Gminy w Brodach
Akapit nr 1 - brak tytułu
Badanie realizowane jest w okresie od kwietnia 2010 r. do czerwca 2011 r. Jego celem jest poznanie Państwa opinii na temat jakości usług świadczonych przez Urząd Gminy w Brodach. Przekazane nam informacje pomogą usprawnić pracę Urzędu i dostosować poziom świadczonych usług do Państwa wymagań i oczekiwań.
Niniejsza ankieta końcowa ma charakter anonimowy. Wypełnioną ankietę prosimy wrzucić do urny znajdującej się przy głównej tablicy informacyjnej Urzędu lub przekazać urzędnikowi/urzędniczce obsługującego/ej Państwa wizytę w Urzędzie.
Dziękujemy za poświęcony czas i szczere udzielenie odpowiedzi na pytania ankiety!
Niniejsza ankieta końcowa ma charakter anonimowy. Wypełnioną ankietę prosimy wrzucić do urny znajdującej się przy głównej tablicy informacyjnej Urzędu lub przekazać urzędnikowi/urzędniczce obsługującego/ej Państwa wizytę w Urzędzie.
Dziękujemy za poświęcony czas i szczere udzielenie odpowiedzi na pytania ankiety!
Załączniki
Pobierz dane XML Ocena zadowolenia z usług Urzędu Gminy w Brodach Drukuj informację Ocena zadowolenia z usług Urzędu Gminy w Brodach
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: H.Wysługocka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-05-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: H.Wysługocka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-05-10 14:41:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Grzegorz Jarosz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-05-10 14:43:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Grzegorz Jarosz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-06-26 16:17:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3009 raz(y) |
VI Sesję Rady Gminy Brody , która odbędzie się w dniu 29.04.2011r.o godz. 900, w świetlicy remizy OSP w Brodach.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Proponowany porządek obrad :
- Otwarcie obrad VI Sesji Rady Gminy Brody.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym. Wystąpienie p. Mariusza Iżyka - Ł.Z.G.
- Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Informacja o stanie opieki zdrowotnej w gminie Brody.
- Przegląd inwestycji w gminie w 2011r. z uwzględnieniem melioracji.
- Pozimowa analiza stanu dróg oraz ocena zimowego utrzymania dróg w gminie Brody.
- Aktualna sytuacja w lesie komunalnym oraz parku.
- Podjęcie uchwał w sprawie:
- a/ zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2011r.
- b/ udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Jasień
- c/ zmiany uchwały z dn.24.03.2011r. nr V/34/11 dot. uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2011r.
- d/ przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami sołectwa Jeziory Wysokie
- Wnioski i interpelacje radnych.
- Wolne wnioski. .
- Zamknięcie obrad Sesji.
Pobierz dane XML VI Sesję Rady Gminy Brody , która odbędzie się w dniu 29.04.2011r.o godz. 900, w świetlicy remizy OSP w Brodach. Drukuj informację VI Sesję Rady Gminy Brody , która odbędzie się w dniu 29.04.2011r.o godz. 900, w świetlicy remizy OSP w Brodach.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: M.Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-04-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: M.Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-04-28 23:00:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Grzegorz Jarosz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-04-28 23:00:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Grzegorz Jarosz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-04-28 23:00:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3224 raz(y) |
V Sesja Rady Gminy Brody W dniu 24.03.2011r. o godz. 9:00, w świetlicy remizy OSP w Brodach
Akapit nr 1 - brak tytułu
- Otwarcie obrad V Sesji Rady Gminy Brody.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja z działalności Gminnej Komisji Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2010r.
- Informacja z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej. Informacja z działalności klubów sportowych na terenie Gminy Brody oraz kompleksu sportowego ORLIK.
- Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Podjęcie uchwał w sprawie:
- zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2011r
- uchylenia uchwały Nr XL/279/02 R.G. w spr. sprzedaży budynku mieszkalnego położonego w Janiszowicach
- zajęcia stanowiska dot. zachowania istniejącego bezpośredniego wyjazdu z Terminala Towarowych Odpraw Celnych w Olszynie
- przyjęcia Regulaminu dofinansowania kosztów usuwania wyrobów zawierających azbest
- wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy na 2012r. środków stanowiących fundusz sołecki
- dopłat do taryfowych grup odbiorców zbiorowego zaopatrzenia w wodę .
- uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2011-2015.
- określenia trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przemocy w Rodzinie oraz warunków jego funkcjonowania.
- uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2011r.
- ustalenia regulaminu określającego zasady korzystania z sal wiejskich na terenie Gminy Brody.
- Wnioski i interpelacje radnych.
- Wolne wnioski. .
- Zamknięcie obrad Sesji.
Pobierz dane XML V Sesja Rady Gminy Brody W dniu 24.03.2011r. o godz. 9:00, w świetlicy remizy OSP w Brodach Drukuj informację V Sesja Rady Gminy Brody W dniu 24.03.2011r. o godz. 9:00, w świetlicy remizy OSP w Brodach
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: M. Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-03-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: M. Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-03-23 13:14:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Grzegorz Jarosz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-03-23 13:14:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Grzegorz Jarosz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-03-23 13:14:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3158 raz(y) |
Terminarz Wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Terminarz Wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich Drukuj informację Terminarz Wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: G.J |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-01-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: G.J |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-01-12 15:26:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Grzegorz Jarosz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-01-12 15:26:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Grzegorz Jarosz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-01-12 15:27:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3420 raz(y) |
Konsultacje projektów uchwał
Akapit nr 1 - brak tytułu
- Określenie trybów i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
- Program współpracy Gminy Brody z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2011.
Ogłoszenie o rozpoczęciu konsultacji
Wójt Gminy Brody ogłasza rozpoczęcie konsultacji projektów uchwał:
- w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
- w sprawie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2011.
Konsultacje będą przeprowadzane w dniach od 21 października 2010r. do 29 października 2010r.
Projekty uchwał oraz formularz konsultacji zostały zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy Brody www.bip.brody.pl w zakładce aktualności oraz dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy Brody ul. Rynek 2, 68-343 Brody, pokój Nr 5
Wypełnione formularze dotyczące konsultacji można składać w sekretariacie Urzędu Gminy Brody, pok. Nr 3, przesyłać pocztą na adres Urząd Gminy w Brodach ul. Rynek 2, 68-343 Brody lub adres email
Na kopercie lub w tytule maila należy dopisać - Konsultacje
Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji - Halina Wysługocka
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Halina Wysługocka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-10-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Wysługocka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-10-20 10:52:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Grzegorz Jarosz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-10-20 10:53:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Grzegorz Jarosz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-06-26 16:17:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4690 raz(y) |