ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Drukuj informacjęSprawa: Podatek od środków transportowych wnioski w sprawach ulg ( umorzeń, odroczeń, rozłożeń na raty)

Szczegóły informacji

Podatek od środków transportowych wnioski w sprawach ulg ( umorzeń, odroczeń, rozłożeń na raty)

Wydział: Wymiar podatków i opłat lokalnych

Ogłoszono dnia: 2013-01-08 13:36:49

Termin załatwienia

.

Osoba kontaktowa

Ewelina Majewska

Miejsce załatwienia

 pokój nr 4

Telefon kontaktowy

683712205 w. 204

Adres e-mail

podatki@brody.pl

Miejsce odbioru

pokój nr 9

Wymagane Dokumenty

 Wiosek o odroczenie terminu płatności podatku/opłat,
Wniosek o umorzenie zaległości podatkowej/opłaty,
Wniosek o rozłożeniu na raty podatku, zaległości podatkowej, opłaty,
Wniosek zależy od ulgi z jakiej chce podatnik skorzystać,
Załączniki:,
- Oświadczenie przedsiębiorcy - w przypadku, gdy wnioskujący prowadzi działalność gospodarczą jest przedsiębiorcą
w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101, poz. 1178),
-sprawozdanie finansowe ( np. F-01, Rb- 30 ),
- bilans,
- specyfikacja zobowiązań i należności,
- kopia planu finansowego,
- kopie deklaracji podatkowych opatrzone datownikiem Urzędu Skarbowego,
- kopie ewentualnych decyzji o spłacie zobowiązań publiczno - prawnych ( US, ZUS ),

- kopie ewentualnych umów o spłacie zaciągniętego kredytu bankowego,
- w przypadku toczących się postępowań układowych, kopia postanowienia o otwarciu postępowania układowego oraz kopia zgłoszonych wierzytelności,
- kopia ewentualnych programów naprawczych,
- dokumenty potwierdzające ewentualną kradzież pojazdu,
- umowy kupna - sprzedaży pojazdów,
- inne: na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzenia postępowania podatkowego,

Czas realizacji

 30 dni

Opłaty

 brak

Uwagi

 1.W przypadku niezałatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy - Ordynacja podatkowa).
2.W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Sekretariacie Urzędu organu prowadzącego sprawę.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody
Osoba, która wytworzyla informację: Ewelina Majewska Data wytworzenia informacji: 2013-01-08 13:32:56
Osoba, która odpowiada za treść: Ewelina Majewska Data wprowadzenia do BIP 2013-01-08 13:32:56
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Paś Data udostępnienia informacji: 2013-01-08 13:36:49
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś Data ostatniej zmiany: 2015-06-18 10:21:34
Artykuł był wyświetlony: 3138 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Brodach
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu