Aktualności
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Rada Gminy Brody informuje, że w dniu 28.05.2012r. o godz. 9:00, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się XVI Sesja Rady Gminy .
Proponowany porządek obrad :
- Otwarcie obrad XVI Sesji Rady Gminy Brody.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Informacja o stanie opieki zdrowotnej w gminie Brody.
- Aktualna sytuacja w lesie komunalnym oraz parku.
- Informacja z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi.
- Informacja dot. oceny zasobów pomocy społecznej na rok 2011 dla gminy Brody.
- możliwości aktywizacji bezrobotnych oraz pomocy ubogim i bezrobotnym.
- Promocja gminy oraz pozyskiwanie środków unijnych.
- Pozimowa analiza stanu dróg oraz ocena zimowego utrzymania dróg w gminie Brody.
- Planowanie przestrzenne w gminie – informacja.
- Podjęcie uchwał w sprawie:
- przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów w środkowej części miejscowości Zasieki oraz terenów na granicy miejscowości Zasieki i miejscowości Brożek,
- uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Brody w obrębie Jeziory Wysokie,
- uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Jeziory Wysokie, gmina Brody.
- uchylenia uchwały w spr. przyjęcia Gminnego Systemu Profilaktyki i Opieki nad Dzieckiem i Rodziną.
- zmiany uchwały w spr. uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2012r.
- zmiany uchwały nr XV/108/12 w spr. przyjęcia :Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Brody w 2012r.”
- zasad odpłatności za użytkowanie Sali gimnastycznej pracowni komputerowej i sal lekcyjnych w Zespole Szkół w Brodach.
- udzielenia pomocy finansowej Gminie Lubsko i/ udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Żarskiemu
- zmian w uchwale nr XL/300/10 w spr. utworzenia wydzielonego rachunku dochodów własnych
- zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2013-2020
- zmian w uchwały budżetowej Gminy Brody na 2012r.
- zmiana wynagrodzenia dla Wójta
- wygaśnięcia mandatu radnego
- Wnioski i interpelacje radnych.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad Sesji.
Przewodnicząca Rady Gminy
Jadwiga Łanicka
Pobierz dane XML Rada Gminy Brody informuje, że w dniu 28.05.2012r. o godz. 9:00, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się XVI Sesja Rady Gminy . Drukuj informację Rada Gminy Brody informuje, że w dniu 28.05.2012r. o godz. 9:00, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się XVI Sesja Rady Gminy .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: M.Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-05-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: M.Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-05-24 12:20:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-05-24 12:20:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-05-24 12:20:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3174 raz(y) |
Rada Gminy Brody informuje, że w dniu 27.03.2012r. o godz. 9:00, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się XV Sesja Rady Gminy Brody
Proponowany porządek obrad :
- Otwarcie obrad XV Sesji Rady Gminy Brody.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Informacja w sprawie audytu dla ZGKiM.
- Informacja z przebiegu ferii zimowych na terenie Gminy.
- Informacja z działalności Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2011r.
- Informacje z działalności OPS, bibliotek oraz świetlic.
- Informacje z działalności klubów sportowych na terenie Gminy oraz kompleksu sportowego ORLIK.
- Informacje z działalności sołectw w gminie Brody.
- Podjęcie uchwał w sprawie:
- uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Zasieki
- uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2012r.
- przyjęcia Gminnego Systemu Profilaktyki i Opieki nad Dzieckiem i Rodziną.
- zatwierdzenia taryf na zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków dla Gminy Brody
- rozpatrzenia skargi na kierownika ZGKiM .
- przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie Gminy Brody w 2012r.
- zmiany uchwały nr IV/28/03 Rady Gminy Brody z dn.29.01.2003r. ( w spr. wprowadzenia form ochrony przyrody)
- wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Brody na 2003r środków stanowiących fundusz sołecki
- zmiany w budżecie
- Wnioski i interpelacje radnych.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad Sesji.
Pobierz dane XML Rada Gminy Brody informuje, że w dniu 27.03.2012r. o godz. 9:00, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się XV Sesja Rady Gminy Brody Drukuj informację Rada Gminy Brody informuje, że w dniu 27.03.2012r. o godz. 9:00, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się XV Sesja Rady Gminy Brody
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: M.Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-03-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: M.Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-03-26 11:39:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-03-26 11:39:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-03-26 13:02:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3148 raz(y) |
W dniu 20.01.2012r. o godz. 10:00, w „Domu myśliwskim” w Brodach odbędzie się XIV Sesja Rady Gminy Brody
Proponowany porządek obrad :
- Otwarcie obrad XIV Sesji Rady Gminy Brody.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Podjęcie uchwał w sprawie:
- zasad przyznawania i wysokości diet dla radnych Rady Gminy Brody
- ustanowienia diet dla sołtysów
- uchwały budżetowej na 2012r.
- Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2012 - 2020.
- ustalenia planu pracy Komisji Budżetu i Rolnictwa na 2012r.
- ustalenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2012r. -
- ustalenia planu pracy Rady Gminy
- Wnioski i interpelacje radnych.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad Sesji.
Pobierz dane XML W dniu 20.01.2012r. o godz. 10:00, w „Domu myśliwskim” w Brodach odbędzie się XIV Sesja Rady Gminy Brody Drukuj informację W dniu 20.01.2012r. o godz. 10:00, w „Domu myśliwskim” w Brodach odbędzie się XIV Sesja Rady Gminy Brody
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: MD |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-01-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: MD |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-01-16 13:16:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-01-16 13:16:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-01-16 13:16:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3193 raz(y) |
W dniu 28.12.2011r. o godz. 9:00, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się XIII Sesja Rady Gminy Brody .
Proponowany porządek obrad :
- Otwarcie obrad XIII Sesji Rady Gminy Brody.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Ocena realizacji wniosków komisji i uchwał Rady za II półrocze 2011r..
- Podjęcie uchwał w sprawie:
- - uchwalenia uchwały budżetowej na 2012r.
- - uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brody na lata 2012 - 2020.
- - zwiększenia udziałów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów sp. z o.o. w Żarach.
- - ustalenia wykazu wydatków niewygasających z upływem roku budżetowego 2011 oraz planu finansowego tych wydatków.
- - uchwalenia statutu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Brodach.
- - zmiany do statutu Gminnej Biblioteki Publicznej w Brodach.
- - zmiany uchwały budżetowej na rok 2011
- - zlecenia kontroli Komisji Rewizyjnej
- - przedłużenia obowiązywania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków dla Gminy Brody.
- - ustalenia planu pracy Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych na 2012r.
- - ustalenia planu pracy Komisji Mienia Komunalnego, Handlu i Usług, Porządku Publicznego oraz Ochrony Środowiska na 2012r.
- Wnioski i interpelacje radnych.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad Sesji.
Pobierz dane XML W dniu 28.12.2011r. o godz. 9:00, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się XIII Sesja Rady Gminy Brody . Drukuj informację W dniu 28.12.2011r. o godz. 9:00, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się XIII Sesja Rady Gminy Brody .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: M.Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-12-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: MD |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-12-27 09:14:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-12-27 09:14:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-01-16 14:18:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3156 raz(y) |
Rada Gminy Brody informuje, że w dniu 28.11.2011r. o godz. 900, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się XII Sesja Rady Gminy Brody,
Akapit nr 1 - brak tytułu
Proponowany porządek obrad :
1. Otwarcie obrad XII Sesji Rady Gminy Brody.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
4. Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach
podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Realizacja wykonania inwestycji w 2011r.
6. Analiza wykonania budżetu za III kwartały 2011r.
7. Podjęcie uchwał w sprawie:
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dzierżawę gruntu.
- zbycia nieruchomości stanowiącej mienie komunalne Gminy Brody w drodze
przetargu
- zbycia nieruchomości stanowiących mienie komunalne Gminy Brody w drodze
przetargu
- wprowadzenia zmian do uchwały nr XXV/169/09 Rady Gminy Brody z dnia
30.01.2009r.
- uchwalenie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i
innymi podmiotami wymienionymi w art.3 ustawy z dn.24.04.2003r. działalności
pożytku publicznego i o wolontariacie w 2012r.
- zmian do uchwały nr II/3/10 Rady Gminy Brody z dn.14.12.2010r. o powołaniu
stałych komisji Rady Gminy, ustalenia zakresów ich działania i składów
osobowych.
- zmiany uchwały nr IV/18/11 R.G. z 14.02.2011r.
- uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w m.
Brody
- obniżenia średniej ceny skupu żyta stanowiącego podstawę wymiaru podatku
rolnego
- ustalenia wzorów formularzy informacji oraz deklaracji na podatek od
nieruchomości, leśny i rolny.
- zmiana uchwały XI/71/11 dot. ustalenia stawek podatku od nieruchomości oraz
zwolnień od podatku od nieruchomości
8 . Wnioski i interpelacje radnych.
9. Wolne wnioski.
10. Zamknięcie obrad Sesji.
Wójt Gminy Brody ogłasza przetarg nieograniczony ofertowy na sprzedaż samochodu pożarniczego marki FS LUBLIN ŻUK A151C i samochodu pożarniczego marki STAR 266 12.3 t .
Akapit nr 1 - brak tytułu
Przetargi
Konsultacje projektu uchwały
Program współpracy Gminy Brody z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2012.
Ogłoszenie o rozpoczęciu konsultacji
Wójt Gminy Brody ogłasza rozpoczęcie konsultacji projektu uchwały w sprawie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2012.
Konsultacje będą przeprowadzane w dniach od 08 listopada 2011r. do 16 listopada 2011r. Projekt uchwały oraz formularz konsultacji został zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy Brody www.brody.pl w zakładce aktualności oraz dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy Brody ul. Rynek 2, 68-343 Brody, pokój Nr 5
Wypełniony formularz dotyczący konsultacji można składać w sekretariacie Urzędu Gminy Brody, pok. Nr 3, przesyłać pocztą na adres Urząd Gminy w Brodach ul. Rynek 2, 68-343 Brody lub mailem na adres
Na kopercie lub w tytule maila należy dopisać - Konsultacje
Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji – Halina Wysługocka
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Halina Wysługocka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-11-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Wysługocka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-11-09 09:29:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-11-09 09:29:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-11-09 10:12:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3138 raz(y) |
W dniu 22.07.2011r. o godz. 1200, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się IX Sesja Rady Gminy Brody .
Proponowany porządek obrad :
- Otwarcie obrad IX Sesji Rady Gminy Brody.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Podjęcie uchwał w sprawie:
- nieodpłatnego nabycia nieruchomości od Agencji Nieruchomości Rolnych na rzecz Gminy Brody
- nadania statutu Sołectwu Marianka
- zmiany w uchwale budżetowej
- przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Zasieki.
- Wnioski i interpelacje radnych.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad Sesji.
Pobierz dane XML W dniu 22.07.2011r. o godz. 1200, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się IX Sesja Rady Gminy Brody . Drukuj informację W dniu 22.07.2011r. o godz. 1200, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się IX Sesja Rady Gminy Brody .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: M.Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-07-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: M.Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-07-20 12:34:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-07-20 12:34:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-07-20 12:34:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3252 raz(y) |
Rada Gminy Brody informuje, że w dniu 30.06.2011r. o godz. 900, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się VIII Sesja Rady Gminy Brody .
Proponowany porządek obrad :
- Otwarcie obrad VIII Sesji Rady Gminy Brody.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Informacja Przewodniczącej Rady i Przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Ocena realizacji uchwał Rady oraz wniosków Komisji za I półrocze 2011r.
- Informacja o sprzedaży mienia komunalnego.
- Rozpatrzenie: - sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Brody za 2010r. - sprawozdania finansowego Gminy Brody za 2010r.
- Zapoznanie się z :
- uchwałą RIO w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Brody za 2010r.
- opinią Komisji Rewizyjnej w sprawie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2010r.
- wnioskiem Komisji Rewizyjnej w spr. absolutorium dla Wójta Gminy Brody z tyt.wykonania budżetu za 2010r.
- uchwałą RIO w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Brody dot. udzieleniu absolutorium Wójtowi
- Dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2010r.
- Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem Wójta Gminy Brody z wykonania budżetu za 2010r.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Brody z tyt. wykonania budżetu za 2010r.
- Podjęcie uchwał w sprawie:
- zwiększenia udziałów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów sp. z o.o. w Żarach,
- określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
- przyjęcia przez gminę dotacji
- zmiany uchwały budżetowej Gminy Brody na 2011r.
- ustanowienia diet dla sołtysów,
- zasad udzielania i rozmiaru zniżek w realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli
- strategii rozwiązywania problemów społecznych Gminy Brody na lata 2011-2010.
- zmiany uchwały w sprawie zasad korzystania z terenu pomilitarnego
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów na dzierżawę gruntu (ogródki)
- zbycia nieruchomości stanowiącej mienie komunalne Gminy Brody w drodze przetargu ustnego nieograniczonego
- wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości w drodze bezprzetargowej – Zasieki.
- Analiza potrzeb w zakresie planowania przestrzennego.
- Wnioski i interpelacje radnych.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad Sesji.
Pobierz dane XML Rada Gminy Brody informuje, że w dniu 30.06.2011r. o godz. 900, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się VIII Sesja Rady Gminy Brody . Drukuj informację Rada Gminy Brody informuje, że w dniu 30.06.2011r. o godz. 900, w świetlicy remizy OSP w Brodach odbędzie się VIII Sesja Rady Gminy Brody .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Brody |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: M.Dudziak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-06-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: M.Dudziak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-06-26 16:17:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-06-26 16:17:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-07-20 12:35:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3073 raz(y) |
Urząd Gminy Brody informuje, że przedsiębiorcy wpisani do rejestru działalności gospodarczej w tut. Urzędzie, ( nie mający aktualnego PKD z 2007r.) proszeni są o dokonanie aktualizacji danych we wpisie do ewidencji .
Akapit nr 1 - brak tytułu
Aktualizacja polega na złożeniu wniosku o zmianę wpisu w Ewidencji Działalności Gospodarczej lub złożenie zawiadomienia o zaprzestaniu działalności gospodarczej.
Wpis lub zmiana nie podlegają opłacie.
Do wypełnienia wniosku niezbędne są dane: Nr PESEL, Nr NIP, Nr REGON.
Określenie przedmiotu wykonywanej działalności należy dokonać wg Polskiej Klasyfikacji Działalności - PKD 2007.
Druk wniosku EDG-1 oraz załączniki do wniosku dostępne są w pokoju nr 7 Urzędu Gminy lub na stronie BIP Brody .
Wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej należy złożyć wyłącznie na formularzu EDG-1 osobiście lub przez pełnomocnika (pełnomocnictwo notarialne), bądź listem poleconym, przy czym podpis musi być poświadczony przez notariusza).
Dane do kontaktu:
Mirosława Dudziak – Inspektor
UG Brody tel. 68- 3712205 lub 68- 3712155